INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

pekZ pekárny Globus

Od začátku dubna Globus rozšiřuje privátní značky o jednu na trhu unikátní. Označení Poctivá výroba Globus dostane přes sedm set čerstvých výrobků, které dělá přímo ve svých hypermarketech v řeznictvích, pekárnách, cukrárnách a restauracích.

Jde o potraviny, které zpracovávají z kvalitních surovin řezníci, pekaři a kuchaři každý den, vlastníma rukama a do regálů urazí jen pár metrů. Podle hypermarketu jsou to výrobky, jejichž kvalitu má pod kontrolou od začátku do konce.

Privátní značky jsou mezi zákazníky oblíbené, i proto jsou pod drobnohledem Globusu. Do letošního června Globus odliší v rámci svého závazku produkty totožné s německým trhem od těch od českých dodavatelů a zesílil i dohled a kontroly nad dodavatelskými produkty. „Dává však smysl i to, že půjdeme ještě dál. Přes sedm set produktů vyrábíme v každém našem hypermarketu čerstvé každý den a dle vlastních receptur. Jejich kvalitu máme plně pod kontrolou od pořízení suroviny přes zpracování až po jeho finální podobu. A za každý tento náš výrobek pod označením Poctivá výroba Globus stoprocentně ručíme,“ říká k důvodu vzniku označení tisková mluvčí Globusu Pavla Hobíková a dodává, že Poctivá výroba Globus není jen nová značka. „Jde o pojmenování toho, co nás odlišuje od konkurence. To, že máme skutečné řezníky, uzenáře, cukrářky, pekaře a kuchaře, kteří vše vlastníma rukama zpracovávají denně čerstvé od základu, což není reklamní sdělení, ale fakt.“

Čerstvé a bez náhražek

Každý z 15 hypermarketů disponuje vlastními výrobními provozy. Hned za regály s pečivem se skrývá skutečná pekárna a za prodejním pultem pravé řeznictví. Čerstvost řeznických výrobků zaručují každodenní dodávky masa a práce řezníků včetně zkušeného řeznického mistra, která zahrnuje od vlastního bourání, porcování, kuchyňské úpravy, výroby masných a uzenářských výrobků, až po třídění mas do pultu. Stejný přístup zaujímá Globus i v pekárnách a cukrářstvích. Každý den vyrábí pekaři v Globusu čerstvé pečivo, díky tomu do něj nemusí přidávat žádné stabilizátory a pečivo připravují podle tradičních receptur.

Z řeznictví a kuchyně na pult 

Vedle vlastních výrob ale Globus v každém z patnácti hypermarketů vybudoval za posledních několik let také vlastní restaurace a kavárny. Vznikl tak jedinečný vnitřní svět, který má Globus pod kontrolou vše od výroby až po prodej. Jde o několik set čerstvých potravin vlastní výroby. „Naší DNA byly a jsou pekárny a řeznictví. Uvědomili jsme si však, že můžeme jít dál. Můžeme dělat přeci i omáčky, knedlíky, vlastní těstoviny, protože v každém hypermarketu máme zázemí i šikovné lidi.“ Čerstvé výrobky tak putují buď na samotné pulty, nebo do restaurace a kavárny. Například zákusky a zmrzlinu od cukrářek z Globusu si mohou lidé koupit nejen uvnitř v obchodě, ale dát si je mohou i v jeho kavárnách. Podobně se maso rozbourané ráno v řeznictví upravuje do minutek a hotových jídel v restauracích Globus. Naopak z kuchyní restaurací putují do regálů obchodu těstoviny, knedlíky, marinované maso a omáčky právě pro nově vzniklý segment Snadné vaření. Stovky kuchařů, pekařů a řezníků připravují denně přímo v Globusu stovky čerstvých potravin a jídel, jejichž nabídka se teď ještě rozšiřuje. Půjde o originální výrobky z kvalitních surovin, pro které vymýšlejí fachmani v Globusu vlastní receptury.

Kombinuj a hned ohřej!

Nabídku potravin Globus rozšířil o novou řadu Snadné vaření. Tyto potraviny vznikají z jednotlivých surovin až po hotový produkt ve vlastních výrobách hypermarketů a cesta každé z nich z hrnce, díže či bourárny masa do regálů je dlouhá jen pár metrů. Tímto Globus reaguje na změnu potřeb a životního stylu svých zákazníků. Někdo se chce s přípravou jídla vypořádat rychle, jiný zase hravě, někdo nechce mít s vařením vůbec žádnou práci, proto jsme celou řadu rozdělili do tří skupin podle způsobu a rychlosti jejich finální přípravy: HRAVĚ, RYCHLE, HNED. 160 chutných a rychlých jídel pod značkou Snadné vaření mohou lidé pořídit nyní v sedmi hypermarketech.

Privátní značky srozumitelněji

Globus doposud nabízel pod privátními značkami stovky dodavatelských produktů. „S označením Korrekt, Globus a Natuvell nabízíme celkem 667 produktů. U 402 z nich máme identického výrobce a složení s německými Globusy. U dalších se pak snažíme, stejně jako Globus v zahraničí, podporovat regionální dodavatele, tedy dodavatele z Česka,“ vysvětlila Pavla Hobíková. „Abychom je srozumitelněji zákazníkům již na první pohled odlišili, neponesou jméno vlastní značky jako ty německé, ale budou mít nové, jednoduché oranžovobílé obaly s označením „Dobrá kvalita – Nízká cena“. Konkrétně půjde o více než čtyři desítky produktů napříč sortimentem od našich osvědčených dodavatelů,“ uzavřela Pavla Hobíková.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3