INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

D3S 4386Anketu Asociace českých pojišťovacích makléřů (AČPM) Pojišťovna roku 2023 opět ovládla pojišťovna Kooperativa. Na včerejším vyhlášení výsledků si převzala první místa v kategoriích Životní pojištění, Pojištění průmyslu a podnikatelů a Pojištění občanů. Druhé místo pak obsadila v kategorii Autopojištění.

„Ocenění našich služeb a produktů v anketě Pojišťovna roku si velmi vážím, přichází od profesionálů, kteří dokonale znají pojistný trh. A jsem velmi rád, že jsme oproti loňskému ročníku výsledky ještě vylepšili. Poděkování patří všem kolegyním a kolegům, kteří o makléře pečují a poskytují jim potřebný servis. Ale poděkovat bych chtěl i dalším, kteří mají zásluhu na tom, že naše produkty a služby jsou na špičkové úrovni. A pevně věřím, že tento vysoký standard dokážeme udržet i v budoucnosti,“ přislíbil Martin Diviš, generální ředitel a předseda představenstva pojišťovny Kooperativa.

O výsledcích ankety Pojišťovna roku svými hlasy rozhodují makléři, tedy odborníci na pojištění, kteří jsou s produkty pojišťoven v dennodenním styku. Proto nejlépe dokážou ocenit nejen kvalitu produktů, ale i doprovodných služeb, které pojišťovny nabízejí koncovým klientům, ale i obchodním partnerům.

Asociace českých pojišťovacích makléřů byla založena v roce 1994 z iniciativy českých kanceláří mezinárodních makléřských firem. V lednu 2005 došlo ke sloučení s tehdejší Komorou pojišťovacích makléřů. Cílem AČPM je podpora profesních zájmů a zvyšování profesionální i společenské prestiže povolání pojišťovacího makléře. Asociace se podílí na tvorbě zákonů, prosazuje profesní etiku, stará se o vzdělávání makléřů, publicitu a navazuje mezinárodní kontakty. Od r. 1998 je aktivním členem Evropské federace pojišťovacích zprostředkovatelů (BIPAR) se sídlem v Bruselu. V současné době AČPM sdružuje 79 makléřských firem, které podle kvalifikovaných odhadů realizují téměř 3/4 všech makléřských obchodů v ČR.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3