INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Životní pojištění letos uzavírají v 69 % případů muži ve věku nad 25 let. Vyplývá to z aktuálních statistik RENTIA, divize AWD ČR, za období od ledna do července 2012. Podle odborníků si životní pojistku sjednávají především živitelé rodin a majitelé hypotečních úvěrů na nemovitosti. Chtějí tak ochránit své blízké před rizikem finančních ztrát.

Podle statistik RENTIA tvoří více než dvě třetiny všech zájemců o životní pojistku muži starší 25 let. Podle expertů jsou to zpravidla lidé, kteří svým stálým příjmem zabezpečují a financují chod domácnosti. Životní pojištění sjednávají pro případ rizik ohrožujících jejich zdraví a život. Ženy naopak sjednávají životní pojištění mnohem méně, přestože nyní platí za pojištění pro případ smrti nižší sazby než muži.

„Poptávku klientů o životní pojistku registrujeme celoročně a do budoucna očekáváme její nárůst. Tento produkt si sjednávají tradičně nejčastěji muži, kteří si pořídili půjčky na nemovitosti nebo například na auta. Jedná se převážně o živitele rodin," uvedl Kamil Durčák, produktový manažer společnosti RENTIA, divize AWD ČR, specialisty na finanční poradenství. „Tato skupina lidí nese velkou zodpovědnost. Proto se snaží pro všechny případy zabezpečit a eliminovat tak možné finanční komplikace, které by mohly po jejich úrazu či úmrtí nastat," vysvětlil Durčák.

Ze statistik RENTIA vyplynulo, že v období od ledna do července 2012 došlo ke zvýšení zájmu o životní pojistku také ze strany mužů do 25 let věku. Oproti stejnému období loňského roku se jejich počet zvýšil o více než 5 %. Podle odborníků z RENTIA, divize AWD ČR, je zájem této věkové skupiny spojen zejména s ukončením studia na vysoké škole a zakládáním rodiny.

„Zvyšující se počet mladých lidí uzavírajících životní pojištění je jasným důkazem, že stále více pociťují zodpovědnost vůči svým blízkým a chápou potřebu vyšší pojistné ochrany," sdělil Jan Macek, specialista oddělení produktového managementu RENTIA, divize AWD ČR. „Průzkumy dokázaly, že lidé spatřují velkou výhodu v možnosti daňového odpočtu. V době velkých finančních výdajů spojených s budováním rodiny je každá podobná možnost vítaná," doplnil Macek.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3