INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
akcentaCelková důvěra v domácí ekonomiku v srpnu po čtyřech měsících vzrostla, a to o 0,2 bodu. Indikátor podnikatelské důvěry marginálně vzrostl na 2,4 z 2,3 bodu. Důvěra spotřebitelů vzrostla na -27,3 bodu z -28,3 bodu.

Srpnové výsledky konjunkturálního průzkumu nepřekvapily a potvrdily přetrvávající trendy. Mezi podnikateli stojí za pozornost opětovný pokles důvěry v průmyslu na -9,0 z červencových -8,0 bodu. Průmyslový index se přitom podílí na souhrnném indexu ze 40 procent. Nejhorší situace zůstává i nadále ve stavebnictví. Růst indexuje je jen marginální a mírně zlepšující se tendence lze přičíst především vyšší stavební aktivitě v letních měsících. Nálada mezi spotřebiteli rovněž není příliš pozitivní a to navzdory dalšímu mírnému růstu indexu. Češi se stále obávají o budoucnost, bojí se rostoucí nezaměstnanosti a snaží se více spořit.

Vzhledem k prohlubujícímu se útlumu hospodářské aktivity v eurozóně s negativními dopady na domácí ekonomiku lze do konce letošního roku počítat spíše s dalším poklesem souhrnného indikátoru důvěry. Pozornost nyní přitahuje především vývoj v průmyslu. Nižší tempo růstu průmyslových objednávek ze zahraničí a klesající předstihové indikátory z průmyslu jsou varovnými signály pro domácí ekonomiku. Zahraniční poptávka po domácích průmyslových produktech je přitom tím faktorem, který brání výraznějšímu poklesu domácího HDP.

Miroslav Novák, analytik společnosti AKCENTA CZ

AKCENTA CZ je jedním z nejvýznamnějších obchodníků s devizami na českém trhu s více než 10letou tradicí. Kromě výhodných kurzů pro nákup a prodej deviz a nízkých poplatků za platební styk, nabízí i zajištění proti kurzovým rizikům. AKCENTA CZ je držitelem Devizové licence č. 311 k provádění bezhotovostních obchodů s devizovými hodnotami a k poskytování služeb platebního styku. Jako jedna ze dvou nebankovních společností obchodující s devizami v ČR je držitelem Licence pro obchodování s cennými papíry, která ji opravňuje k uzavírání forwardových obchodů. Zajišťuje nákup a prodej měn za výhodné kurzy a směnu měn bez poplatku. Je také prvním držitelem licence platební instituce ČNB.

O skupině AKCENTA:

Skupinu AKCENTA tvoří tři samostatné společnosti: AKCENTA CZ, a.s., obchodník s devizami, AKCENTA ENERGIE, a.s., obchodník s elektrickou energií, a AKCENTA, spořitelní a úvěrní družstvo. Skupina působí na středoevropském trhu v oblasti obchodování s devizami, obchodování s energií a poskytování bankovních služeb, vkladů a úvěrů.

Pro bližší informace můžete také kontaktovat Jana Vlčka, oddělení PR, na čísle +420 731 646 527 nebo emailem Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3