INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
V letošním roce si objednávají turisté dovolenou v průměru za 30 962 Kč. Češi v uplynulých letech za dovolenou utráceli nejvíce v roce 2008, kdy činila průměrná hodnota objednávky 33 235 Kč. V důsledku finanční krize však začali lidé šetřit a v roce 2009 meziročně klesla hodnota objednávky o 13,5 %. Ukázaly to statistiky cestovní agentury Invia.cz, které hodnotily průměrnou hotnotu objednávky na jedné smlouvě.

Hodnotu objednávky ovlivňuje především nákupní chování zákazníků. Dále pak proměnné faktory, které mají vliv na konečnou cenu zájezdů. Jde například o cenu ubytování v hotelích či palivové příplatky.

Statistiky cestovní agentury Invia.cz

Rok

Průměrná hodnota

objednávky

2007

30 370 Kč

2008

33 235 Kč

2009

28 737 Kč

2010

29 755 Kč

2011

31 403 Kč

2012*

30 962 Kč

* Statistiky k 24. srpnu 2012.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3