INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Drtivá většina českých zákazníků si pečlivě rozmýšlí, do jaké fronty se v obchodech zařadí, jak potvrdil průzkum společnosti MasterCard, který realizovala agentura INCOMA GfK na konci loňského roku. Celých 62 % dotázaných si frontu vybírá podle obsahu nákupních košíků ve frontě před nimi, 21 % si zvolí tu frontu, kde stojí nejméně lidí, a 9 % lidí hledá nejzručnější či nejrychlejší pokladní.

Podle čeho vybíráme fronty v obchodech?

Graf níže jasně ukazuje, podle čeho si nakupující vybírají, do jaké fronty se v obchodě postaví. Na prvním místě rozhoduje obsah košíků, na druhém místě je počet lidí ve frontě a na třetím je výběr té nejrychlejší pokladní.

Urychlení odbavení u pokladen

Na otázku, jak by respondenti urychlili obsluhu u pokladen, lidé nejčastěji uváděli , že by měl být větší počet otevřených pokladen (45 %). Jako druhou možnost volili zvýšení počtu expresních pokladen pro malé nákupy (23 %). Další urychlení odbavení u pokladen vidí lidé v samoobslužných pokladnách (17 %) a v placení kartou (14 %). „Více otevřených pokladen nebo zavedení express pokladen by sice obsluhu urychlilo, nicméně daleko ekonomičtější a stejně efektivní je využívání nových technologií, jako jsou například bezkontaktní platby PayPass. Transakce pomocí technologie PayPass trvá méně než pět sekund a už se rozšířila do několika tisícovek českých obchodů," říká Tereza Janková, marketingová ředitelka MasterCard Europe pro Českou republiku a Slovensko.

Hodnoťte obchodníky v ocenění MasterCard Obchodník roku

Každý, kdo má svůj oblíbený obchod, může podpořit daného obchodníka a dát mu svůj hlas v soutěži MasterCard Obchodník roku v kategorii GE Money Bank Cena veřejnosti. Veřejnost může hlasovat pomocí internetu a SMS do 27. ledna 2013. Více na www.obchodnik-roku.cz

Průzkum byl proveden výzkumnou společností INCOMA GfK v listopadu a prosinci 2012 na vzorku 1000 respondentů internetové populace.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3