INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Drtivá většina českých zákazníků si pečlivě rozmýšlí, do jaké fronty se v obchodech zařadí, jak potvrdil průzkum společnosti MasterCard, který realizovala agentura INCOMA GfK na konci loňského roku. Celých 62 % dotázaných si frontu vybírá podle obsahu nákupních košíků ve frontě před nimi, 21 % si zvolí tu frontu, kde stojí nejméně lidí, a 9 % lidí hledá nejzručnější či nejrychlejší pokladní.

Podle čeho vybíráme fronty v obchodech?

Graf níže jasně ukazuje, podle čeho si nakupující vybírají, do jaké fronty se v obchodě postaví. Na prvním místě rozhoduje obsah košíků, na druhém místě je počet lidí ve frontě a na třetím je výběr té nejrychlejší pokladní.

Urychlení odbavení u pokladen

Na otázku, jak by respondenti urychlili obsluhu u pokladen, lidé nejčastěji uváděli , že by měl být větší počet otevřených pokladen (45 %). Jako druhou možnost volili zvýšení počtu expresních pokladen pro malé nákupy (23 %). Další urychlení odbavení u pokladen vidí lidé v samoobslužných pokladnách (17 %) a v placení kartou (14 %). „Více otevřených pokladen nebo zavedení express pokladen by sice obsluhu urychlilo, nicméně daleko ekonomičtější a stejně efektivní je využívání nových technologií, jako jsou například bezkontaktní platby PayPass. Transakce pomocí technologie PayPass trvá méně než pět sekund a už se rozšířila do několika tisícovek českých obchodů," říká Tereza Janková, marketingová ředitelka MasterCard Europe pro Českou republiku a Slovensko.

Hodnoťte obchodníky v ocenění MasterCard Obchodník roku

Každý, kdo má svůj oblíbený obchod, může podpořit daného obchodníka a dát mu svůj hlas v soutěži MasterCard Obchodník roku v kategorii GE Money Bank Cena veřejnosti. Veřejnost může hlasovat pomocí internetu a SMS do 27. ledna 2013. Více na www.obchodnik-roku.cz

Průzkum byl proveden výzkumnou společností INCOMA GfK v listopadu a prosinci 2012 na vzorku 1000 respondentů internetové populace.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3