INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Společnost DHL, přední světový poskytovatel logistických služeb, zveřejnila druhé vydání studie Logistics Trend Radar s rozšířeným obsahem a v nové podobě. Aktuální zpráva vychází z prvního vydání. Líčí nedávné vývojové trendy identifikované již v roce 2013 a doplňuje obrázek představením trendů nových. Zpráva odborníkům nastiňuje budoucí podobu logistiky a výzvy, které je čekají, ale ukazuje také vyvíjená řešení, například maloobchodní prodej několika kanály či prediktivní nakupování.

„Logistické odvětví prochází rychlými a zásadními změnami,“ říká Matthias Heutger, Senior Vice President Strategy, Marketing and Development, DHL Customer Solutions & Innovation. „Jako skutečně globální společnost zaujímáme jedinečné postavení, ve kterém těžíme z našich zkušeností v každém geografickém regionu na této planetě a s klienty z každého odvětví. Ve zprávě Logistics Trend Radar jsme vytvořili dynamický nástroj, který inspiruje nás i ostatní k vyvíjení inovativních řešení ve světě logistiky.“

Nové trendy uvedené ve zprávě poukazují na následující možnosti:

·Logistika napříč kanály (Omni-Channel Logistics): Integrace různých offline i online nákupních kanálů využívajících interaktivní eTagy s přizpůsobeným obsahem a integrace sociálních médií a mobilních zařízení

·Anticipující logistika: Rozsáhlá datová analýza vyhledáváných produktů, nákupní historie, seznamů přání, dokonce i pohybů kurzoru s cílem odeslat zásilku ještě dříve, než zákazník dokončí objednávku

·Platby systémem Crypto: Univerzální platební systémy umožňující globální platby v různých měnách s vyúčtováním během sekund, podpora libovolných jednotek určité hodnoty (míle z programu Frequent Flyer, minuty volání z mobilního telefonu atd.) a místo pro nové cenové modely, například prostřednictvím mikroplateb

Nová zpráva Trend Radar sleduje zavedený formát a identifikuje jednotlivé trendy, které uvádí do kontextu co do případného rušivého vlivu a dopadu na stupnici od krátkodobého po dlouhodobý. Celý obrázek pak dokreslují návrhy, jak si poradit s touto výzvou a jaké výhody z toho vyplývají pro společnosti a maloobchodní zákazníky.

Zpráva Trend Radar slouží jako panoramatický pohled ze všech úhlů na celou šíři logistického odvětví. Na základě tohoto přehledu bude výzkumný tým DHL Trend dále hloubkově zkoumat vybrané trendy, a pomocí výzkumu vedeného ve spolupráci se zákazníky, výzkumnými instituty a experty v oboru. „Spojujeme komplexní expertízu s informacemi od akademické obce a dalších partnerů,“ říká Markus Kückelhaus, ředitel výzkumu trendů oddělení DHL Customer Solutions & Innovation. „Zpráva Logistics Trend Radar je ideální počáteční bod pro logistické odborníky, kteří chtějí připravit svou firmu na budoucí výzvy.“

Zjištění ve zprávě tvoří také základ pro praktické zkušenosti v inovačním centru společnosti Deutsche Post DHL v německém Troisdorfu a stávají se součástí prototypů a pilotních inovací.

Zprávu je možné bezplatně stáhnout z webu www.dhl.com/trendradar

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3