Nejprodávanější publikace o šancích a nástrahách v malém a středním podnikání nyní i v anglické verzi. Small Business. Management & Controlling. Tak se jmenuje právě vydaná kniha předsedy Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR Karla Havlíčka, kterou navazuje na její úspěšnou českou verzi Management & Controlling malé a střední firmy, vydanou nakladatelstvím Eupress.
Ta se během tří let stala nejprodávanější tuzemskou publikací, zaměřenou na malý a střední business používanou jak ve výuce na vysokých školách, tak v praktickém managementu.
Rozšířená verze je vůbec první anglická publikace zaměřená na řízení ambicí, vizí a cílů, provázaných s důsledným controllingem, určená výhradně pro manažery malých firem. Autor, který v segmentu MSP dlouhodobě podniká, detailně popisuje procesy jak v rovině plánů, tak v poloze systematického řízení rizik. Věnuje se úloze manažerů v oblasti marketingu, obchodu, financí, inovací, kvality, restrukturalizací a personálního řízení. Vše je doplněno příběhy z více jak třiceti malých a středních podniků, které uspěly nejen v tuzemském, ale hlavně v mezinárodním obchodu. Netypické grafické ztvárnění knihy dokresluje i více jak stovka obrázků, zjednodušujících orientaci v rozhodujících podnikových aktivitách.
Zakladatel a předseda představenstva úspěšné české firmy UNICORN Vladimír Kovář k publikaci uvádí: „Výborná knížka, kterou si s sebou často beru na cesty k přemýšlení. Velice dobře zapadá do mojí vlastní filozofie, jak řídím své firmy. Není to vlastně nic složitého, jen je třeba systematicky, opakovaně a pravidelně řídit vše, co je potřeba. A právě to, co vše je potřeba, je v knize přehledně roztříděno. Seznámíte se se všemi důležitými pojmy a návody, jak s nimi zacházet.“
www.management-controlling.cz (tz)