INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Co nejvíce ovlivňuje kvalitu našeho života? Na tuto otázku odpovídalo v rámci krátkého průzkumu společnosti Bayer 500 Čechů a 500 Slováků. Průzkum, který se v obou státech realizoval ve stejnou dobu, ukázal několik odlišností mezi povahou obou národů.

Jako nejdůležitější aspekt kvality života uvedla většina respondentů (57 % v SR a 61,1 % v ČR) zdraví. „Není překvapením, že lidé považují za nejdůležitější právě zdraví. Těší nás také stoupající trend návštěvnosti osvětových akcí, které připravujeme ve spolupráci s neziskovými organizacemi a odbornými společnostmi, kde se stále více lidí zajímá o prevenci a problematiku civilizačních chorob, jenž často souvisí právě se životním stylem a stavem životního prostředí,“ komentuje výsledky ředitelka komunikace společnosti Bayer CZ/SK, Markéta Soukupová. V letošním roce proběhly již například akce Den plicní hypertenze, Den prevence mozkové mrtvice nebo stále probíhající putovní výstava o životě s hemofilií.

Přibližně polovina dotazovaných (49,4 % v SR a 51,4 v ČR) se shodla na velkém významu mezilidských vztahů, rodiny, blízkých a přátel. Následovala finanční jistota a hmotné zabezpečení, které označilo jako důležité 48,3 % dotázaných Slováků a 49,7 % Čechů.

Souvislost mezi kvalitou života a spokojeností v práci vidí 27 % respondentů ze Slovenska, což je o 10 % víc, jak v Čechách. Naproti tomu Češi zase kladou o mnoho větší důraz na život bez stresu a duševní pohodu, která souvisí s celkovým přístupem k životu. Vyjádřilo se tak 25 % Čechů, ale jen 15 % Slováků.

Překvapivě vysoko se v průzkumu na Slovensku objevila důležitost životního prostředí a to v 23 % případů. V Čechách to bylo o 3 % méně. Nad hranicí 10 % byla i  kvalitní a dobrá strava.

 Bayer: Science For A Better Life

Bayer je celosvětově působící společnost, jejíž hlavní kompetence spadají do oblasti zdravotní péče, zemědělství a high-tech polymerních materiálů. Jakožto firma založená na inovacích, Bayer nastavuje trendy v oblastech vývoje a výzkumu. Výrobky a služby společnosti Bayer jsou vyvinuty tak, aby byly ku prospěchu lidí a pomáhaly zlepšovat kvalitu života. Zároveň se skupina Bayer podílí na společenském rozvoji prostřednictvím inovací, růstu a zvyšování výnosové síly. Bayer je zavázán dodržovat zásady trvale udržitelného rozvoje a plní roli sociálně a společensky odpovědného korporátního subjektu. Ve fiskálním roce 2013 společnost Bayer zaměstnávala 113 200lidí po celém světě a dosáhla tržeb ve výši 40,2 mld. EUR. Kapitálové výdaje dosáhly 2,2 mld. EUR, investice do výzkumu a vývoje činily 3,2 mld. EUR. Více informací o společnosti najdete na www.bayer.cz nebo nawww.bayer.com

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3