INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Sales - Creative CommonsNákupní horečka zdaleka neskončila. Povánoční slevy jsou ideální příležitostí, jak doprodat přebytečné zboží a rozšířit povědomí zákazníků o vašem podniku. Chytněte příležitost za pačesy.

Zviditelněte se

Ať už máte k dispozici kamennou prodejnu nebo se vaše podnikání odehrává pouze ve vodách internetu, o výprodeji musíte dát lidem vědět. Využijte reklam na sociálních sítích, které jsou víceméně za hubičku nebo vsaďte na staré dobré letáčky a reklamní bannery. Tuto variantu volte především v případě, že působíte jako lokální podnikatel a klientela se skládá hlavně z obyvatel města, kde je vaše kamenná prodejna. Pokud vám jde hlavně o bezprostřední kontakt se zákazníkem, chytře umístěné poutače spolu s online reklamou přinesou jen užitek.

Kontakt se zákazníkem

Jakmile potenciální zákazník navštíví vaši prodejnu, zdaleka ještě nemáte vyhráno. Věděli jste, že až 59 % všech nákupů je uskutečněno impulzivně? To znamená, že nakupující zboží koupí na základě toho, že ho v obchodě viděl a zaujalo ho. „Pro takové případy doporučujeme obchodníkům využití podlahových nebo pultových displejů. Ty jsou využívány k podpoře a zvýšení prodeje, promočním aktivitám, uvádění nových výrobků na trh a ke zlepšování vnímání značky v místě prodeje.“, říká vedoucí projektu Paketo.one, specialisty na vývoj a výrobu kartonových POP/POS produktů.  Paketo.one se zabývá zakázkovou výrobou a tiskem těchto reklamních poutačů a produktů už od 1 kusu!

Nezapomínejte však ani vstřícnost ke kupujícím. Viditelnost zboží a poměr kvality a ceny nejsou jedinými faktory, které ovlivní, zda si výrobek zákazník koupí či nikoliv. A právě proto nelze tvrdit, že obchodní um je kombinací dobrých počtů a intuice. Naopak, jednání s klienty je nedílnou součástí toho, jak budete jako podnikatelé úspěšní

E-shop

Pokud provozujete svoje podnikání pouze online, dbejte na několik základních pravidel. V prvé řadě je důležité umožnit návštěvníkům webové stránky komunikovat. A to jak s vámi, jakožto obchodníkem, tak i s ostatními zákazníky, kteří si od vás již něco koupili. Umožněte na e-shopu možnost komentářů a hodnocení a viditelně umístěte kontakt, na kterém je možné vás zastihnout. Se stejnou péčí je třeba přistupovat i k otázce dodání zásilek. Neslibujte, co nedokážete dodržet a spolupracujte pouze s dopravci, kteří jsou prověření ostatními. To, v jakém stavu a za jak dlouho produkt k zákazníkovi dorazí, můžete však ovlivnit i vy sami. Ať už kvalitním obalovými materiály a krabicemi, které lze objednat též na Paketo.cz nebo pomocnou sílou do skladu v přetíženém období.

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3