INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Sales - Creative CommonsNákupní horečka zdaleka neskončila. Povánoční slevy jsou ideální příležitostí, jak doprodat přebytečné zboží a rozšířit povědomí zákazníků o vašem podniku. Chytněte příležitost za pačesy.

Zviditelněte se

Ať už máte k dispozici kamennou prodejnu nebo se vaše podnikání odehrává pouze ve vodách internetu, o výprodeji musíte dát lidem vědět. Využijte reklam na sociálních sítích, které jsou víceméně za hubičku nebo vsaďte na staré dobré letáčky a reklamní bannery. Tuto variantu volte především v případě, že působíte jako lokální podnikatel a klientela se skládá hlavně z obyvatel města, kde je vaše kamenná prodejna. Pokud vám jde hlavně o bezprostřední kontakt se zákazníkem, chytře umístěné poutače spolu s online reklamou přinesou jen užitek.

Kontakt se zákazníkem

Jakmile potenciální zákazník navštíví vaši prodejnu, zdaleka ještě nemáte vyhráno. Věděli jste, že až 59 % všech nákupů je uskutečněno impulzivně? To znamená, že nakupující zboží koupí na základě toho, že ho v obchodě viděl a zaujalo ho. „Pro takové případy doporučujeme obchodníkům využití podlahových nebo pultových displejů. Ty jsou využívány k podpoře a zvýšení prodeje, promočním aktivitám, uvádění nových výrobků na trh a ke zlepšování vnímání značky v místě prodeje.“, říká vedoucí projektu Paketo.one, specialisty na vývoj a výrobu kartonových POP/POS produktů.  Paketo.one se zabývá zakázkovou výrobou a tiskem těchto reklamních poutačů a produktů už od 1 kusu!

Nezapomínejte však ani vstřícnost ke kupujícím. Viditelnost zboží a poměr kvality a ceny nejsou jedinými faktory, které ovlivní, zda si výrobek zákazník koupí či nikoliv. A právě proto nelze tvrdit, že obchodní um je kombinací dobrých počtů a intuice. Naopak, jednání s klienty je nedílnou součástí toho, jak budete jako podnikatelé úspěšní

E-shop

Pokud provozujete svoje podnikání pouze online, dbejte na několik základních pravidel. V prvé řadě je důležité umožnit návštěvníkům webové stránky komunikovat. A to jak s vámi, jakožto obchodníkem, tak i s ostatními zákazníky, kteří si od vás již něco koupili. Umožněte na e-shopu možnost komentářů a hodnocení a viditelně umístěte kontakt, na kterém je možné vás zastihnout. Se stejnou péčí je třeba přistupovat i k otázce dodání zásilek. Neslibujte, co nedokážete dodržet a spolupracujte pouze s dopravci, kteří jsou prověření ostatními. To, v jakém stavu a za jak dlouho produkt k zákazníkovi dorazí, můžete však ovlivnit i vy sami. Ať už kvalitním obalovými materiály a krabicemi, které lze objednat též na Paketo.cz nebo pomocnou sílou do skladu v přetíženém období.

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3