INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Sales - Creative CommonsNákupní horečka zdaleka neskončila. Povánoční slevy jsou ideální příležitostí, jak doprodat přebytečné zboží a rozšířit povědomí zákazníků o vašem podniku. Chytněte příležitost za pačesy.

Zviditelněte se

Ať už máte k dispozici kamennou prodejnu nebo se vaše podnikání odehrává pouze ve vodách internetu, o výprodeji musíte dát lidem vědět. Využijte reklam na sociálních sítích, které jsou víceméně za hubičku nebo vsaďte na staré dobré letáčky a reklamní bannery. Tuto variantu volte především v případě, že působíte jako lokální podnikatel a klientela se skládá hlavně z obyvatel města, kde je vaše kamenná prodejna. Pokud vám jde hlavně o bezprostřední kontakt se zákazníkem, chytře umístěné poutače spolu s online reklamou přinesou jen užitek.

Kontakt se zákazníkem

Jakmile potenciální zákazník navštíví vaši prodejnu, zdaleka ještě nemáte vyhráno. Věděli jste, že až 59 % všech nákupů je uskutečněno impulzivně? To znamená, že nakupující zboží koupí na základě toho, že ho v obchodě viděl a zaujalo ho. „Pro takové případy doporučujeme obchodníkům využití podlahových nebo pultových displejů. Ty jsou využívány k podpoře a zvýšení prodeje, promočním aktivitám, uvádění nových výrobků na trh a ke zlepšování vnímání značky v místě prodeje.“, říká vedoucí projektu Paketo.one, specialisty na vývoj a výrobu kartonových POP/POS produktů.  Paketo.one se zabývá zakázkovou výrobou a tiskem těchto reklamních poutačů a produktů už od 1 kusu!

Nezapomínejte však ani vstřícnost ke kupujícím. Viditelnost zboží a poměr kvality a ceny nejsou jedinými faktory, které ovlivní, zda si výrobek zákazník koupí či nikoliv. A právě proto nelze tvrdit, že obchodní um je kombinací dobrých počtů a intuice. Naopak, jednání s klienty je nedílnou součástí toho, jak budete jako podnikatelé úspěšní

E-shop

Pokud provozujete svoje podnikání pouze online, dbejte na několik základních pravidel. V prvé řadě je důležité umožnit návštěvníkům webové stránky komunikovat. A to jak s vámi, jakožto obchodníkem, tak i s ostatními zákazníky, kteří si od vás již něco koupili. Umožněte na e-shopu možnost komentářů a hodnocení a viditelně umístěte kontakt, na kterém je možné vás zastihnout. Se stejnou péčí je třeba přistupovat i k otázce dodání zásilek. Neslibujte, co nedokážete dodržet a spolupracujte pouze s dopravci, kteří jsou prověření ostatními. To, v jakém stavu a za jak dlouho produkt k zákazníkovi dorazí, můžete však ovlivnit i vy sami. Ať už kvalitním obalovými materiály a krabicemi, které lze objednat též na Paketo.cz nebo pomocnou sílou do skladu v přetíženém období.

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3