INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

dvaÚpravy interiérů hrají čím dál významnější roli. Svůj byt či dům vylepšuje většina lidí, protože jen málokdo je spokojený se stavem domácnosti, v jakém ji získal. Jak vyplynulo z průzkumu Raiffeisen stavební spořitelny, Češi nejčastěji investují do rekonstrukcí koupelen a kuchyní.

Češi si své bydlení vylepšují se stále rostoucí oblibou. 24 % dotazovaných jako největší prioritu vidí úpravu koupelny, 20 % respondentů pak uvedlo, že vylepšilo či plánuje vylepšit svou kuchyň. Nejčastěji se jedná o lidi ve věku 20–30 let, kteří si rádi dopřejí pohodlí a vaření neberou jen jako povinnost, ale i jako zábavu, při které se mohou sejít s přáteli či rodinou.

Vedle rekonstrukcí kuchyní a koupelen lidé realizují úpravy i svých obývacích pokojů, což uvedlo 12 % dotazovaných. 7 % respondentů pak pokračuje v úpravách ložnic, které provádí většinou mladí lidé a Moravané, a také dětských pokojů, do jejichž zvelebování se pouští především Češi ve věku 30–44 let. 6 % lidí pak investuje do nových rozvodů či odpadu.

 

Do rekonstrukce interiéru se v posledních letech pustilo celkem 46 % dotázaných. 54 % respondentů v průzkumu Raiffeisen stavební spořitelny naopak uvedlo, že za posledních pět až sedm let žádnou rekonstrukci ve své domácnosti vůbec nerealizovalo. Ve většině případů se jedná o lidi, kteří jsou v nájmu, a proto nechtějí investovat do úprav. Češi také zlepšují okolí svého domu, a to především z důvodu názoru ostatních na jejich obydlí. Nejčastější jsou úpravy teras, balkonů či zahrady, do kterých investovalo 5 % dotazovaných.

„Češi si rádi zvelebují své domácnosti, a to jak kvůli životním událostem, jako je například nový přírůstek do rodiny, tak pro pouhé zvýšení vlastního komfortu. V obou případech je důležité nepodcenit plánování a stanovit si na realizaci rekonstrukce střízlivý rozpočet. Samozřejmostí je pak počítat s dostatečnou rezervou pro případ, že v průběhu dojde k neočekávaným výdajům,“ uzavírá Lenka Molnárová z Raiffeisen stavební spořitelny.


– KONEC –

O Raiffeisen stavební spořitelně

Raiffeisen stavební spořitelna poskytuje v České republice stavební spoření a výhodné úvěry na rekonstrukce, modernizace i pořízení bydlení. Na český trh vstoupila v roce 1993 jako první stavební spořitelna, ještě pod jménem AR stavební spořitelna a.s. Je součástí Raiffeisen, největší soukromé finanční skupiny působící na rakouském trhu, jejíž tradice sahá až do roku 1862.
Provozuje širokou síť poradenských míst na území celé České republiky a je spolehlivým partnerem pro řešení nejen bytových potřeb. Její finanční poradci klientům poskytují komplexní finanční poradenství v otázkách bydlení, zajištění života, majetku, rodiny i zabezpečení na stáří.

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3