INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

couple 3064048 1920 kopieV době chytrých mobilních telefonů se nevyhneme tomu, že mají nezanedbatelný vliv na naše vztahy. Čím dál populárnější jsou seznamovací aplikace, které někdy vyzkoušelo 38 % Čechů a skrze které společně s internetem našlo 23 % lidí současného partnera.

Ukázal to průzkum společnosti Huawei, světově třetího největšího výrobce smartphonů. Jakým způsobem lidé nejčastěji navazují nové vztahy a jak je skrze smartphone okořeňují?

Vztah začíná v 59 % výměnou čísla

Zdá se, že v době chytrých mobilních telefonů klasickým milostným dopisům prakticky odzvonilo. Ale začněme od začátku. Jakou cestou obecně nejčastěji navazujeme nový vztah? Vůbec nejčastěji si vyměníme telefonní čísla, jak činí 59 % Čechů a 68 % dotazovaných ze všech zahrnutých zemí regionu střední, východní a severní Evropy. Přes pozvánku na sociální média dělá první krok 45 % Čechů a 44 % všech respondentů. Další setkání si v rychlém sledu domluví 23 % Čechů (14 % Evropanů), e-mail využívá k navázání vztahu 14 % Čechů (13 % Evropanů) a pouze jedno procento Čechů a tři procenta Evropanů píší klasický dopis.

Každý desátý posílá lechtivé fotky

Čím dál více rovněž roste obliba seznamovací aplikaci, které někdy využilo k hledání partnera 38 % Čechů (32 % Evropanů), přičemž 23 % Čechů a 15 % Evropanů našlo svého současného partnera právě skrze takovou aplikaci nebo přes internet. Smartphone je v dnešní propojené on-line době rovněž jedním z nástrojů, kterými své vztahy posilujeme. 74 % Čechů a 68 % Evropanů rozvíjí svůj vztah prostřednictvím textových zpráv (nejen SMSek) a 39 % Čechů (54 % Evropanů) k tomu využívá hlasové hovory. Zajímavostí je každý desátý Čech (a 9 % Evropanů) posílá přes mobil lechtivé fotografie a 24 % Čechů (18 % Evropanů) provozuje tzv. sexting, kdy si přes mobilní telefon vyměňují lechtivé vzkazy.

Technologie se neustále vyvíjí a ovlivňují naše životy, seznamovací mobilní aplikace začínají mít čím dál větší podíl na navazování našich nových vztahů. V současné době můžeme jen polemizovat, zda láska stále prochází žaludkem, nebo již spíše smartphonem.

Průzkum zpracovaný pro Huawei společností Ipsos probíhal mezi více než šesti tisíci respondenty ve 12 zemích střední a východní Evropy, kromě České republiky v Dánsku, Rakousku, Polsku, Maďarsku, Slovensku, Chorvatsku, Srbsku, Rumunsku, Bulharsku, Řecku, Turecku.

Více informací o produktech Huawei naleznete na: https://consumer.huawei.com/cz/

Aktuální informace ze světa Huawei Consumer BG naleznete denně aktualizované na:
Facebook – CZ/SK: https://www.facebook.com/HuaweiMobileCZSK/
YouTube: https://www.youtube.com/huaweimobileczsk
Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobileczsk
Twitter: https://twitter.com/HuaweiCZ_SK

(tz)

Ilustrační foto Pixabay.com

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3