INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Ilustracni foto3Dle aktuálního průzkumu BNP Paribas Cardif, se 80 % českých respondentů cítí ve své zemi v bezpečí. Oproti sousedům z Německa, kde se bezpečně cítí 75 % dotázaných, a Polsku (74 %). Nejhůře v průzkumu vyšla naopak úroveň důchodového zabezpečení, se kterou je spokojeno pouze 33 % Čechů a péče o starší obyvatele (43 %).

Česká republika překračuje evropský průměr

„Bezpečnost, kvalita zdravotní péče nebo ochrana osobních údajů, to jsou všechno oblasti, s nimiž většina Čechů vyjádřila spokojenost. Naše zdravotnictví si pochvalovalo 76 % dotázaných, stejně tak ochranu osobních údajů. Spokojenost vyjádřili i v otázce bydlení, které kladně zhodnotilo 75 % Čechů,“ říká Viktor Houška z BNP Paribas Cardif.

Pouze 56 % českých respondentů je spokojeno s růstem kupní síly obyvatel naší země. Vyplývá z toho tedy, že zhruba polovina národa je spokojena s tím, co si může ze svého příjmu dovolit. V této oblasti jsme dopadli podobně jako sousední Polsko se svými 53 % a Německo, kde je s růstem kupní síly spokojeno dokonce pouze 55 %.
60 % Čechů předpokládá, že naspoří dostatek peněz na zrealizování svých plánů v následujících pěti letech

V otázce hodnocení vývoje úspor do budoucnosti odpovědělo pozitivně 60 % respondentů, tedy větší polovina národa. Ve srovnání se sousedním Polskem, kde kladně odpovědělo 38 % a Německem se svými 50 % pozitivních odpovědí, jsme dopadli opět dobře. „Celých 30 % Čechů si ale myslí, že své plány v následujících pěti letech nebudou moci uskutečnit bez finanční pomoci rodiny a přátel. 21 % dotázaných Čechů je pak téměř rozhodnuto zažádat o půjčku banku,“ říká Viktor Houška z BNP Paribas Cardif.

O průzkumu

Pojišťovna BNP Paribas Cardif realizovala průzkum na vzorku 26 000 lidí ve 26 zemích na třech kontinentech (Evropa, Latinská Amerika a Asie). Cílem bylo posoudit potřebu osobního pojištění a analyzovat změny spotřebitelského chování a očekávání vůči pojištění. Průzkum provedla výzkumná agentura Ipsos.

/tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3