INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

148 ilust fotoV říjnu 2020 překonal Peugeot v České republice v rámci podílu na trhu počtvrté za sebou hranici 6 %. Celkový počet registrovaných vozů, 1176, pak přesáhl výsledek loňského října o 124 kusů (11,8 %).

Říjen navázal na sled prodejně úspěšných měsíců. I přes mimořádně komplikovanou situaci vyvolanou omezením prodejních aktivit se Peugeotu v říjnu podařilo registrovat 646 osobních a 530 lehkých užitkových vozů a s celkovým tržním podílem 6,33 % obsadit 4. pozici v žebříčku automobilek.

„Skvělý říjnový výsledek je kombinací vysokého počtu objednávek, které jsme nashromáždili ve 3. čtvrtletí, a velké fleetové zakázky na užitkové vozy. Naše koncesionářská síť je ve srovnání s jarními měsíci, kdy bylo stejně jako nyní naše odvětví postiženo prodejními omezeními, mnohem dál a výrazně efektivnější, zejména co se týče on-line komunikace se zákazníky.“ říká Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR.

Celkově za prvních 10 měsíců roku 2020 Peugeot v České republice registroval 9425 vozů, což představuje podíl na trhu 5,27 % a 4. pozici v žebříčku automobilek. Z hlediska osobních vozů Peugeot obsazuje 6. místo, trhu lehkých užitkových vozů však jednoznačně dominuje a svému nejbližšímu soupeři se v říjnu ještě více vzdálil. Se současným náskokem 681 vozů se cíl Peugeotu získat opět titul „Nejprodávanější značka užitkových vozů v ČR“ přiblížil takřka na dosah.

Nejúspěšnějším osobním modelem značky Peugeot v České republice je i letos Peugeot 2008. S 1813 vozy registrovanými v letošním roce je druhým nejprodávanějším malým SUV v ČR, přičemž v rámci svého segmentu (B2) je na páté pozici. O jednu příčku lépe, tedy na 4. místě, se umisťuje v rámci malých elektromobilů s 19 registrovanými vozy. Peugeot e-2008 si vede nejlépe i z řady vozů značky Peugeot vybavených elektromotorem (elektrické a plug-in hybridní), následuje plug-in hybrid 3008 s 15 a e-208 s 10 registrovanými vozy.

„Zájem o naši produktovou nabídku je stále velmi vysoký, což nás těší,“ říká ředitel značky Peugeot Marco Venturini. „Od listopadu navíc rozšiřujeme značkové financování Live!, které jsme dosud poskytovali pouze k modelům Peugeot 208 a 2008, i na další řady, konkrétně 108, 308 a Rifter. Klient s tímto financováním získá reálnou slevu 10 000 Kč. Konec roku vidím z hlediska prodejů optimisticky, přestože čelíme velmi obtížným podmínkám, ať už ve vztahu k prodejním omezením, tak vzhledem k nedostatečné produkci továren, z nichž některé stále nemohou fungovat na 100 % své výrobní kapacity,“ dodává Marco Venturini.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3