Po dvouleté přestávce se opět koná akce 7 dní Peugeot, událost, která provázela Peugeot v ČR po mnoho let a prošla mnoha obměnami. Dnes přichází jakožto signál, že automobilový svět se opět vrací do normálu. 7 dní Peugeot začíná už 24. března a opět přinese zajímavé akční nabídky.
„Máme za sebou turbulentní období nedostatku nových vozů a nekonečných dodacích lhůt. Nyní, když máme opět dostatečné skladové zásoby a jsme schopni realizovat dodání nových vozů ve standardních 3 až 4 měsících od objednání do výroby, nastal čas restartovat náš business a dát mu nový impuls. Proto jsme se rozhodli uspořádat naši tradiční akci 7 dní Peugeot a pozvat zákazníky, aby si přišli vybrat z naší bohaté a velice atraktivní nabídky nových vozů a technologií,“ řekl Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR.
V rámci akce 7 dní Peugeot budou klienti v prodejní síti značky moci zakoupit nejprodávanější model na evropském trhu, Peugeot 208, v úrovni výbavy Active Pack již za 382 000 Kč. Český bestseller značky, městské SUV Peugeot 2008, lze pořídit za 514 800 Kč. Akční ceny se vztahují jak na benzínové a dieselové verze, tak i na 100% elektromobily, které navíc dostanou prodlouženou osmiletou záruku (120 000 km).
Také základní pilíře modelové řady značky, oblíbená SUV Peugeot 3008 a 5008, jsou nabízena s akčními slevami. Model 3008 s benzínovým motorem 1.2 PureTech lze pořídit za 722 100 Kč, plug-in hybrid pak za 1 053 400 Kč a s osmiletou zárukou (120 000 km). Sedmimístné SUV Peugeot 5008 je v rámci 7 dní Peugeot v prodeji již za 765 400 Kč.
Akce 7 dní Peugeot proběhne od 24. do 31. března 2023 v celé prodejní síti značky Peugeot. Přehled všech akčních cen je k dispozici na peugeot.cz
Peugeot: Peugeot je globální kreativní špičková nespecializovaná značka. Jejím novým sloganem, který se odráží v každém z jejích modelů a služeb, je Power of Allure. Mezi její hlavní hodnoty patří Allure (perfektní vzhled), Emotion (instinktivní potěšení z jízdy) a Excellence (nekompromisní kvalita a snadné ovládání). Značka Peugeot, která je zastoupená ve více než 130 zemích světa, v roce 2022 prodala více než 1 050 000 vozů. Do roku 2025 budou všechny její modely, osobní i užitkové, elektrické. Projekt Peugeot E-Lion představuje 360° přístup k dosažení cíle nulových emisí uhlíku do roku 2038. Elektrifikovaný Peugeot 9X8 Hypercar, který demonstruje vášeň značky pro motoristický sport, se účastní mistrovství světa ve vytrvalostních závodech (WEC), včetně závodu 24 hodin Le Mans.
(tz)