INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Fleet e C3Skupina Veolia Energie ČR, dlouholetý partner značek sdružených ve skupině Emil Frey v ČR, rozšířila svůj vozový park o 21 nových elektromobilů Citroën ë-C3. Tato významná fleetová zakázka potvrzuje závazek obou stran k ekologické mobilitě a snaze o udržitelný přístup.

Skupina Veolia Energie je jedním z nejvýznamnějších zákazníků skupiny Emil Frey v ČR. Od začátku obchodní spolupráce v roce 2019 odebrala stovky osobních a užitkových vozidel všech značek EF Group, z různých segmentů a s různými typy pohonů. Z hlediska bezemisních vozů je ovšem dodávka 21 elektromobilů Citroën ë-C3 jednoznačně nejvýznamnější v historii této fleetové spolupráce. A dá se očekávat, že vzhledem ke stávajícím trendům v oblasti bezemisní mobility budou podobné zakázky stále častější a rozsáhlejší.

Nové elektrické vozy Citroën ë-C3 v úrovni výbavy YOU (83 kW / 113k, baterie 44 kWh) budou sloužit jako referentská vozidla pro zaměstnance skupiny Veolia Energie v ČR. Ti budou využívat efektivně řešenou dobíjecí infrastrukturu, kterou skupina provozuje ve svých areálech. Budování dobíjecích stanic je společně s pořizováním bezemisních vozidel součástí ekologicky zodpovědné strategie skupiny Veolia Energie. Model Citroën ë-C3 získal privilegium stát se součástí této strategie zejména díky své hospodárnosti a efektivitě.

„Tato úspěšná fleetová spolupráce je krásnou ukázkou toho, že elektromobilita dává smysl jak z hlediska společenské odpovědnosti, tak i jako nástroj rentabilního hospodaření firmy. A Citroën e-C3 je v tomto ohledu takřka dokonalým vozem pro ty, kteří hledají ekologickou, ale zároveň ekonomicky výhodnou alternativu k tradičním spalovacím motorům. Z hlediska poměru velikosti vozu, kapacity baterie a pořizovací ceny je totiž model ë-C3 jedním z nejvýhodnějších vozů na současném trhu,“ říká Roman Kraus, vedoucí fleetového prodeje značek EF Group v ČR.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3