INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Direct_pojistovna_logoProdloužené víkendy využívá každý čtvrtý Čech k návštěvě některé ze zahraničních destinací. Nejčastěji se jedná o Německo, Rakousko nebo Itálii. Cestujeme hlavně za nákupy, poznáním evropských měst a turistikou v přírodě. Anketa DIRECT Pojišťovny ovšem zároveň ukázala, že tři z deseti Čechů se neplánují na cestu pojistit, případně váhají. Mezi turisty, jejichž cílem je především nakupování, je to dokonce 60 %.

„Češi rádi jezdí nakupovat do zahraničí, k čemuž jim prodloužené víkendy poskytují perfektní příležitost. V naší anketě to potvrdilo více než 40 procent lidí, kteří se chystají vyjet za hranice právě za tímto účelem," řekl Radim Kavka, produktový manažer DIRECT Pojišťovny, a dodává: „Co nás však poněkud zarazilo, je fakt, že většina z nich u těchto výjezdů podceňuje cestovní pojištění. Neuvědomují si, že riskují vysoké náklady v případě nenadálých událostí."

V otázce sjednávání cestovního pojištění se podle ankety DIRECT Pojišťovny 60 % Čechů jedoucích do ciziny za nákupy nechová zodpovědně. Jejich váhání s uzavřením pojištění vychází z toho, že často vyráží za hranice jen na otočku na jeden den. Naopak nejzodpovědnějšími jsou dobrodruzi, kteří jezdí za rizikovými sporty. Šest z deseti si sjedná pojištění rozšířené právě o tyto aktivity. Nadšenci do sportu také častěji využívají prodloužených víkendů k delší dovolené – 70 % z nich vyjede na více než klasické čtyři dny. Celkově takto zužitkuje svátek třetina Čechů, ostatním prodloužený víkend stačí.

K dopravě na delší víkendy volí lidé v třetině případů automobil, jen o něco málo méně respondentů ankety jede se zájezdem cestovní kanceláře a čtvrtina na místo dovolené poletí. Ženy dávají více přednost autobusovým zájezdům (35 % oproti 20 % mužů), zatímco třetina mužů raději do zahraničí létá (z žen každá pátá). Automobil je pak nejčastějším dopravním prostředkem cestovatelů, kteří vyráží za hranice nakupovat.

Bezpečné cestování s DIRECT Pojišťovnou

Kromě rychlosti sjednání cestovního pojištění u DIRECT Pojišťovny ocení turisté v případě problémů asistenční služby, které jsou jeho standardní součástí. Jistotu mají klienti také díky bezplatnému prodloužení pojištění léčebných výloh, když se z důvodu zásahu vyšší moci vrátí ze své cesty později, než plánovali. Náklady na léčebné výlohy v zahraničí hradí DIRECT Pojišťovna až do 3 000 000 Kč a součástí pojištění je i úhrada nákladů na případnou záchrannou pátrací činnost horské služby a ostatních záchranných sborů. Kdo se chystá v zahraniční nakupovat, ocení v balíčku MAXI rovněž pojištění zavazadel.

Cestovní pojištění od DIRECT Pojišťovny navíc obsahuje na českém trhu unikátní benefit „Cestování bez obav". Díky tomuto produktu si již klienti nemusí dělat starosti o dům, byt, zaparkované auto a další majetek, který nechávají v průběhu své dovolené bez dozoru. Pokud mají majetek pojištěný u jakékoli pojišťovny v ČR a po dobu jejich dovolené dojde k pojistné události, DIRECT Pojišťovna jim uhradí spoluúčast.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3