INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Společnost Cebia, která se zabývá především prověřováním původu ojetých vozidel, umožňuje svým partnerům vytvoření certifikátu Cebia REPORT dokumentujícího historii nabízeného ojetého vozidla. Z posledních prodejních statistik vyplývá, že o takto prověřené vozy je 3krát větší zájem. Cebia tak podporuje seriózní prodej ojetých vozů spolupracujících partnerů, jejichž zákazníci stále více žádají kvalitu a důvěryhodnost. Většina ojetých vozů v ČR je nabízena na portálu Sauto.cz. Ten díky informacím od společnosti Cebia poskytuje možnost selekce prověřených vozů pomocí volby „Vozy s ověřenou historií" a zobrazuje u každého takového vozu přehledné hodnocení pomocí hvězdiček a náhled na certifikát Cebia REPORT. Takto označené vozy jsou mnohem více žádány zákazníky, což se projevuje jejich rychlejším prodejem. Doba prodeje auta s Cebia REPORTEM se podle posledních statistik zkracuje o 10 dní.

„Pomocí našeho certifikátu si zájemce může ihned zkontrolovat skutečný stav tachometru, zda odpovídá VIN a rok výroby a také jestli vozidlo nebylo odcizeno nebo není v leasingu," vysvětluje Ing. Martin Pajer, ředitel společnosti Cebia. „Certifikát si může náš spolupracující partner, typicky například autobazar, jednoduše vygenerovat z našeho systému Autotracer. Tento systém naši partneři hromadně využívají především při prověřování vykoupených vozidel," doplňuje Pajer.

Cebia REPORT si k inzerátu může připojit i soukromá osoba vkládající například inzerát na prodej vlastního automobilu. Certifikát získá na stránkách www.zkontrolujsiauto.cz. Své inzeráty tedy mohou podpořit jak prodejci vozidel, tak i soukromé osoby.

Cebia tak napomáhá ozdravení trhu s ojetými automobily tím, že dokáže odhalit nepoctivě prodávaná vozidla od těch, které jsou nabízena s použitím pravdivých informací na základě ověřené historie a zvyšuje tak důvěru a zájem zákazníků o koupi vozu u prověřených prodejců.

Cebia, spol. s r.o., je již 20 let leader na trhu v prověřování původu a historie vozidel. Společnost tak dlouhodobě pomáhá motoristům s bezpečným nákupem ojetých vozidel. Cebia nabízí vedle komplexní služby AUTOTRACER, která je dostupná on-line přes internetové stránky www.zkontrolujsiauto.cz, řadu dalších služeb pro prověřování původu a originality vozidel.

Cebia je výhradním představitelem systému OCIS (Open Car Information System) v ČR. Systém OCIS používají partneři Cebia po celém světě, jako nástroj pro výměnu dat o vozidlech. Cílem systému OCIS je také pomocí značení autoskel snižovat počet odcizených vozidel, nalézat je a navracet je původním majitelům. Od roku 2009 je společnost Cebia držitelem certifikátu jakosti dle normy ISO 9001:2008.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3