INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Čeští motoristé stále více využívají asistenčních služeb. Podle statistik společnosti AXA Assistance využilo letos asistenční službu o 40 % více klientů než loni. Důvodem rostoucího využívání asistenčních služeb pojišťoven jsou podle odborníků vyšší nároky na odborný servis moderních aut. Význam asistenční služby jako důležité složky pojistných produktů potvrzují také online prodejci pojištění.

Statistiky českých provozovatelů asistenčních služeb potvrzují rostoucí zájem motoristů o telefonickou pomoc při nehodě či poruše vozidla. Zatímco společnost AXA Assistance motoristům poskytla v roce 2010 přes 35 tisíc asistencí, v loňském roce tento počet vzrostl na 50 tisíc.

„V letošním roce jsme pomohli motoristům ve více než 35 tisících případech, což je v porovnání se stejným obdobím loňského roku nárůst o více než 40 procent. Stále častěji pomáháme s poruchami automobilů a defekty pneumatik," uvedl Zbyněk Čepera, manažer technického a servisního oddělení společnosti AXA Assistance. „Většinu oprav moderních vozidel je nyní potřeba téměř vždy řešit v odborných servisech. Právě proto se motoristé na asistenční služby více obracejí," doplnil Zbyněk Čepera.

Kvalita asistenčních služeb začíná být pro české motoristy důležitým kritériem také při výběru pojištění. Podle statistik porovnávače pojistných produktů ČeskéPojištění.cz se parametrů asistenčních služeb týkalo 32 % ze všech dotazů na informační telefonické lince. Některá levná pojištění totiž asistenční služby vůbec neobsahují, případně nabízí asistenci jen v omezeném rozsahu, například pouze při dopravní nehodě.

„Největší zájem klientů o parametry asistenčních služeb pozorujeme tradičně začátkem léta, kdy se nejvíce lidí chystá autem na dovolenou. Při cestě do zahraničí rozhodně doporučujeme sjednat si některou z rozšířených variant asistence," sdělil Pavel Ronovský, ředitel internetového porovnávače pojistných produktů ČeskéPojištění.cz. „Kvalitnější asistenční služba povinné ručení prodraží jen o pár stokorun ročně, přitom klienti získají také odtažení do nejbližšího servisu či úhradu práce mechanika v předem domluveném rozsahu," dodal Pavel Ronovský.

Za zvýšeným zájmem o asistenční služby stojí kromě sezónních výkyvů také měnící se trendy ve vybavení vozidel. Svou roli hraje i stále častější potřeba zásahů odborného servisu i při méně závažných poruchách, jako jsou defekty pneumatiky a problémy s elektronikou. „Často jde o vybité akumulátory kvůli zapnutým elektronickým komponentům, záměna správného paliva nebo zamčené klíče ve vozidle. Bohužel také stále více přibývá i krádeží a vandalismu," popsal nejčastěji řešené problémy Martin Opatrný z tiskového oddělení společnosti ÚAMK, která letos pomohla o 10 % více klientům než ve stejném období loni.

O společnosti AXA Assistance

Společnost AXA Assistance poskytuje svým klientům produkty asistenčního pojištění. Smyslem produktů AXA Assistance je usnadnit život klientům, jejich rodinám anebo firmám a pomoci jim řešit jejich každodenní problémy, zejména při cestování, provozování motorových vozidel, při haváriích v domácnosti nebo v oblasti právních vztahů či zdraví. Společnost AXA Assistance je součástí jedné z největších pojišťovacích skupin na světě AXA Group.

O porovnávači ČeskéPojištění.cz

ČeskéPojištění.cz je komplexní internetový porovnávač určený pro nejširší klientelu. Zákazníci zde najdou rozsáhlou nabídku pojistných produktů určených pro nejrůznější životní situace. Porovnávač ČeskéPojištění.cz jako první na českém trhu kombinuje online prodej pojistných produktů se sítí kamenných zastoupení budovaných formou franchisingu.

O společnosti ÚAMK

ÚAMK je ryze českým poskytovatelem asistenčních služeb s přímým napojením na mezinárodní sítě prestižních automotoklubů sdružených v sítích FIA (Fédération Internationale de L´Automobile) a ARC Europe, jejichž prostřednictvím zajišťuje asistenční služby kdekoliv v Evropě i ve světě. Společnost ÚAMK disponuje vlastními zásahovými vozidly, která zlidověla pod označením „žlutí andělé".

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3