INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
 Od října nabízí UNIQA pojišťovna vylepšenou verzi své sofistikované asistence k pojištění vozidel SafeLine. Ta zahrnuje okamžitou aktivní pomoc pro nejrůznější nouzové situace – nehodu, krádež nebo poruchu vozu, ale také optimalizaci pojistného podle ujetých kilometrů, a to za velmi atraktivních cenových podmínek. S UNIQA SafeLine je jak posádka auta během jízdy, tak i vozidlo při parkování hlídáno z asistenční centrály. Asistenční servis UNIQA SafeLine je součástí havarijního pojištění. Ve srovnání s náklady na standardní satelitní střežení vozidel jde o řádově levnější variantu, která navíc skýtá mnohem větší spektrum služeb a zvýhodnění.

Na trhu je bohatá nabídka zabezpečení – zamykání řazení, satelitní hlídání vozu nebo nouzová tlačítka pro řidiče montovaná do některých značek a modelů. UNIQA SafeLine umí nejen všechny tyto funkce, ale přináší mnohem více.

Díky nárazovému čidlu na vozidle se asistenční centrála ihned dozví o nehodě vozu. Obratem volá řidiče na mobil, aby s ním specifikovala případnou pomoc. Nezdaří-li se kontakt, například jedná-li se o vážnou havárii, posílá na přesně lokalizované místo záchranáře okamžitě. Právě rychlost, s níž je UNIQA SafeLine schopna podobné nebezpečné situace řešit, může rozhodnout o životě a zdraví posádky havarovaného vozidla. Systém se osvědčil zejména v nočních hodinách na odlehlejších komunikacích, kde může motorista čekat na záchranu po nehodě mnohem déle než třeba na dálnici.

V případě, že motorista nenajde na ulici svůj zaparkovaný vůz, kontaktuje asistenční centrálu s hlášením o odcizení. Díky skrytě namontované palubní jednotce SafeLine auto operátoři obratem lokalizují a za pomoci policie vrátí majiteli. Doposud byla vrácena všechna ukradená vozidla s asistenčním systémem UNIQA SafeLine.

Stane-li se, že auto po cestě přestane poslouchat, je možné stisknout nouzové tlačítko a přivolat asistenční službu, která defekt buď odstraní na místě, nebo se postará o odtah a náhradní řešení pro posádku. Tlačítko lze využít i pro případ náhlé nevolnosti řidiče nebo jiné situace, která vyžaduje okamžité řešení.

Kromě toho umí UNIQA SafeLine optimalizovat pojistné podle počtu najetých kilometrů a používaných komunikací. Motoristé, kteří ročně najedou méně než 20.000 km, mohou ušetřit až 25 % z povinného ručení i havarijního pojištění. Díky nadstandardnímu zabezpečení auta, které UNIQA SafeLine skýtá, může motorista ušetřit dalších 5 až 20 % na havarijním pojištění.

UNIQA SafeLine je jediný systém aktivní asistence k pojištění aut na trhu, které umí nejen zachránit život, ale i vrátit ukradený vůz majiteli, pomoci při defektu na silnici, a ještě spočítat pojistné podle ujetých kilometrů.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3