INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
 Od října nabízí UNIQA pojišťovna vylepšenou verzi své sofistikované asistence k pojištění vozidel SafeLine. Ta zahrnuje okamžitou aktivní pomoc pro nejrůznější nouzové situace – nehodu, krádež nebo poruchu vozu, ale také optimalizaci pojistného podle ujetých kilometrů, a to za velmi atraktivních cenových podmínek. S UNIQA SafeLine je jak posádka auta během jízdy, tak i vozidlo při parkování hlídáno z asistenční centrály. Asistenční servis UNIQA SafeLine je součástí havarijního pojištění. Ve srovnání s náklady na standardní satelitní střežení vozidel jde o řádově levnější variantu, která navíc skýtá mnohem větší spektrum služeb a zvýhodnění.

Na trhu je bohatá nabídka zabezpečení – zamykání řazení, satelitní hlídání vozu nebo nouzová tlačítka pro řidiče montovaná do některých značek a modelů. UNIQA SafeLine umí nejen všechny tyto funkce, ale přináší mnohem více.

Díky nárazovému čidlu na vozidle se asistenční centrála ihned dozví o nehodě vozu. Obratem volá řidiče na mobil, aby s ním specifikovala případnou pomoc. Nezdaří-li se kontakt, například jedná-li se o vážnou havárii, posílá na přesně lokalizované místo záchranáře okamžitě. Právě rychlost, s níž je UNIQA SafeLine schopna podobné nebezpečné situace řešit, může rozhodnout o životě a zdraví posádky havarovaného vozidla. Systém se osvědčil zejména v nočních hodinách na odlehlejších komunikacích, kde může motorista čekat na záchranu po nehodě mnohem déle než třeba na dálnici.

V případě, že motorista nenajde na ulici svůj zaparkovaný vůz, kontaktuje asistenční centrálu s hlášením o odcizení. Díky skrytě namontované palubní jednotce SafeLine auto operátoři obratem lokalizují a za pomoci policie vrátí majiteli. Doposud byla vrácena všechna ukradená vozidla s asistenčním systémem UNIQA SafeLine.

Stane-li se, že auto po cestě přestane poslouchat, je možné stisknout nouzové tlačítko a přivolat asistenční službu, která defekt buď odstraní na místě, nebo se postará o odtah a náhradní řešení pro posádku. Tlačítko lze využít i pro případ náhlé nevolnosti řidiče nebo jiné situace, která vyžaduje okamžité řešení.

Kromě toho umí UNIQA SafeLine optimalizovat pojistné podle počtu najetých kilometrů a používaných komunikací. Motoristé, kteří ročně najedou méně než 20.000 km, mohou ušetřit až 25 % z povinného ručení i havarijního pojištění. Díky nadstandardnímu zabezpečení auta, které UNIQA SafeLine skýtá, může motorista ušetřit dalších 5 až 20 % na havarijním pojištění.

UNIQA SafeLine je jediný systém aktivní asistence k pojištění aut na trhu, které umí nejen zachránit život, ale i vrátit ukradený vůz majiteli, pomoci při defektu na silnici, a ještě spočítat pojistné podle ujetých kilometrů.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3