INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Společnost E.ON nabízí českým firmám bezplatné poradenství s využitím alternativního paliva CNG. Největší zájem je o něj u živnostníků a firem s rozsáhlejším vozovým parkem. Počet dotazů navíc průběžně roste, jen za poslední čtvrtletí o více než 50 %.

Pro bezplatné poradenství jsou všem firmám na území České republiky k dispozici specialisté na oblast CNG, s nimiž je možné se spojit na +420 724 258 723 nebo +420 733 670 647. Odborníci E.ON na infolince zodpoví základní dotazy k CNG, případně zajistí i řešení náročnějších požadavků. „Komplexní dotazy týkající se porovnání či propočtu spotřeby paliva, investice nebo nákladů na změnu vozového parku CNG jsou řešeny v řádu dnů. Zákazník je v tomto případě kontaktován telefonicky nebo písemně,“ vysvětluje Radek Patera, odborník na CNG ze společnosti E.ON Energie a.s.

Ze strany firem navíc roste poptávka bezplatného poradenství s každým měsícem. Jen za poslední čtvrtletí se počet dotazů zvýšil o zhruba 50 %. „Se zahájením výroby nového modelu Škoda Octavia G-TEC a s nástupem EURO 6 zaznamenáváme zvýšený zájem o tuto problematiku. Každý týden dostáváme desítky dotazů či písemných žádostí o informace, za poslední 2 měsíce jich bylo již zhruba 90. Nejčastěji se týkají ceny paliva, možnosti plnění vozidel, pořizovací ceny vozidel nebo nákladů na 1 kilometr,“ dodává Radek Patera.

Podle statistik společnosti E.ON je největší zájem o CNG vozidla u živnostníků a firem s větším vozovým parkem, které mají vyšší měsíční nebo roční nájezd kilometrů. Současná průměrná nákladová cena paliva na jeden ujetý kilometr je u těchto firem v rozmezí od 3 Kč do 7 Kč. „V případě, že provozujete auto s pohonem na stlačený zemní plyn, lze tyto náklady snížit na polovinu, tedy od 1,50 Kč do 3,50 Kč,“ vysvětluje Radek Patera.

O společnosti E.ON Energie a.s.

Energetická společnost E.ON patří v oblasti aktivit podporujících využívání CNG mezi hlavní hráče na českém trhu a v tomto ohledu se zároveň řadí mezi nejaktivnější společnosti.

Strategie E.ON se v oblasti CNG opírá o tři hlavní pilíře. Výstavba a provoz veřejné infrastruktury (veřejné plnicí stanice CNG), dále vývoj unikátních produktových balíčků s jasnou ekonomickou a ekologickou výhodou pro zákazníka a v neposlední řadě se jedná o nabídku individuálních řešení areálových plnicích stanic, šitých na míru dle požadavků zákazníka. Mezi další významné aktivity patří osvětová činnost. Díky podpoře CNG dáváme svým zákazníkům možnost provozovat jejich vozidla ekologičtěji a efektivněji, čímž jim pomáháme šetřit peníze i přírodu.

V současné době provozuje E.ON vlastní vozový park vozidel s pohonem na CNG, který je tvořen více než 70 vozy – od servisních vozů, přes referentské až po vozy manažerské.

(tz)

 

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3