Inovovaná aplikace Edenred, kterou za první dva týdny má ve svém telefonu již přes 200 000 lidí, ukazuje, kam je nejvýhodnější si dojít pro teplý oběd a zároveň ušetřit.
Aplikaci stravenkové firmy Edenred mohou používat majitelé mobilních přístrojů iPhone i těch se systémech Android (dostupná na Google Play i na AppStore). Více než čtvrt milionu uživatelů digitálních stravenek v ní může rychle a pohodlně najít restaurace se zvýhodněnými nabídkami. „Restaurace takto mohou bezplatně oslovit velkou skupinu potenciálních zákazníků, které mají ve svém okolí. Vložení nabídky do aplikace je velmi jednoduché, ve třech krocích může dát restaurace na vědomí potencionálním zákazníkům, co má pro ně aktuálně připraveno,“ říká šéf inovací a marketingu společnosti Edenred Jakub Ryba.
Inovace navazuje na cashbackový program společnosti Edenred, který od loňského května pomáhal zvyšovat návštěvnost restaurací. „Z našich rozhovorů s restauracemi vyplynulo, že jako společnost propojující čtvrt milionu uživatelů digitálních stravenek můžeme restauracím nejlépe pomoci tím, že jim zajistíme přímý kontakt na jejich potenciální hosty. Ten nabízí naše nová mobilní aplikace, která kombinuje přehled restaurací s jejich aktuálními zvýhodněnými nabídkami a námi nabízeným cashbackem, který jsme nyní navýšili z 5 na 10 korun,“ říká Jakub Ryba. Dvojnásobná výše cashbacku platí pro restaurace, které svoji nabídku do aplikace zaregistrují. „Naší motivací bylo nabídnout našim uživatelům přidanou hodnotu k digitální stravence a zároveň pomoci zvyšovat návštěvnost restaurací,“ doplňuje Jakub Ryba.
Pěti až destikorunový cashback je součástí programu Hurá do restaurace. Jeho původním záměrem bylo již na jaře po prvním lockdownu přivést návštěvníky zpět do restaurací. Díky úspěchu se ale nakonec stal trvalou součást digitálních projektů společnosti Edenred. „Věříme, že restaurace se v dohledné době otevřou a my budeme moci přispět k tomu, aby se jejich návštěvnost dostala na normální úroveň,“ konstatuje Jakub Ryba.
Za prvních 14 dní od spuštění inovované aplikace využilo cashbackový program téměř 50 tisíc aktivních uživatelů, což je skoro dvojnásobek těch, kteří registrovali do první verze programu. Registrovaní uživatelé mohou nyní vybírat z více než 500 speciálních nabídek od restaurací. Aktuální nabídky se zobrazují vždy v nejbližším okolí toho, kdo aplikaci využívá. „Těší nás, že registrovaní uživatelé i nabídky restaurací rychle přibývají,“ doplňuje Jakub Ryba. Mezi restauracemi, které využívají tuto aplikaci jsou kromě nezávislých provozoven i velcí hráči jako například Starbucks, Bageterie Boulevard, KFC, Pizza Hut, aplikace obsahuje i nabídky dostupné prostřednictvím platformy Qerko.
Výhodou aplikace společnosti Edenred je existující uživatelská databáze stovek tisíc strávníků, kteří si již dnes chodí do aplikace pravidelně kontrolovat stav účtu na kartě nebo najít nejbližší provozovny, kde lze stravenkovou kartu uplatnit.
(tz)