INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

tie 690084 960 720Pojištění malých a středních podnikatelů TREND je srozumitelný a flexibilní produkt, který podnikatelům přináší komplexní pojistné řešení. Do nové varianty Kooperativa zapracovala řadu produktových vylepšení a připravila jednoduché sjednání v Konsolidovaném nástroji získatele.

TREND dlouhodobě oceňují nejen poradci a zákazníci, ale i odborná veřejnost. Například v Soutěži Zlatá koruna se stal produktem desetiletí.

„Kromě toho, že podstatným způsobem zvýšíme komfort sjednávání pojištění malých a středních podnikatelů (SME), připravili jsme vylepšení ryze produktového rázu. Některé věci jsme standartizovali, rozšířili o krytí nových nebezpečí a asistenční služby. Novinkou je také průvodce pojištěním, který obchodníkovi umožní velmi dobře zanalyzovat potřeby klienta, a tedy správně nastavit parametry pojistné smlouvy,“ představuje novinky ředitel Úseku pojištění majetku a odpovědnosti Radek Starosta.

Kooperativa do TRENDu zakomponovala nová nebezpečí jako například zkáza zásob, pojištění nedokončené stavební výroby, či připojištění pro vodné stočné. Přibylo i připojištění asistenčních služeb a standardizovalo se pojištění soubor investic. Zjednodušilo se pak pojištění nemovitých objektů či souboru movitých věcí.

„Jako obrovskou výhodu vnímám, že je možné individualizovat podmínky dané pojistné smlouvy při zachování standardního rámce. Segment SME je velmi živý a je třeba prakticky ze dne na den reagovat na změny, které tržní prostředí přináší. Nový TREND nám toto elegantně umožní. Není nic, co by podnikatelům nevyřešil,“ je přesvědčen Radek Starosta.

A přidává jednu důležitou radu na závěr: „Velmi důležité je správné nastavení pojištění. Rozhodně by se podnikatelé ani v této době neměli nechat unášet snahou ušetřit na pojistném za cenu omezení rozsahu pojistného krytí. Pokud se spolehnou na průvodce pojištění, budou rizika plynoucí z nesprávně nastavených parametrů pojistné smlouvy prakticky eliminována.“

(tz)

Ilustrace Pixabay.com

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3