INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

tie 690084 960 720Pojištění malých a středních podnikatelů TREND je srozumitelný a flexibilní produkt, který podnikatelům přináší komplexní pojistné řešení. Do nové varianty Kooperativa zapracovala řadu produktových vylepšení a připravila jednoduché sjednání v Konsolidovaném nástroji získatele.

TREND dlouhodobě oceňují nejen poradci a zákazníci, ale i odborná veřejnost. Například v Soutěži Zlatá koruna se stal produktem desetiletí.

„Kromě toho, že podstatným způsobem zvýšíme komfort sjednávání pojištění malých a středních podnikatelů (SME), připravili jsme vylepšení ryze produktového rázu. Některé věci jsme standartizovali, rozšířili o krytí nových nebezpečí a asistenční služby. Novinkou je také průvodce pojištěním, který obchodníkovi umožní velmi dobře zanalyzovat potřeby klienta, a tedy správně nastavit parametry pojistné smlouvy,“ představuje novinky ředitel Úseku pojištění majetku a odpovědnosti Radek Starosta.

Kooperativa do TRENDu zakomponovala nová nebezpečí jako například zkáza zásob, pojištění nedokončené stavební výroby, či připojištění pro vodné stočné. Přibylo i připojištění asistenčních služeb a standardizovalo se pojištění soubor investic. Zjednodušilo se pak pojištění nemovitých objektů či souboru movitých věcí.

„Jako obrovskou výhodu vnímám, že je možné individualizovat podmínky dané pojistné smlouvy při zachování standardního rámce. Segment SME je velmi živý a je třeba prakticky ze dne na den reagovat na změny, které tržní prostředí přináší. Nový TREND nám toto elegantně umožní. Není nic, co by podnikatelům nevyřešil,“ je přesvědčen Radek Starosta.

A přidává jednu důležitou radu na závěr: „Velmi důležité je správné nastavení pojištění. Rozhodně by se podnikatelé ani v této době neměli nechat unášet snahou ušetřit na pojistném za cenu omezení rozsahu pojistného krytí. Pokud se spolehnou na průvodce pojištění, budou rizika plynoucí z nesprávně nastavených parametrů pojistné smlouvy prakticky eliminována.“

(tz)

Ilustrace Pixabay.com

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3