INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Platit raději kartou, než si peníze vybírat z bankomatu – tímto směrem jdou Češi už třetím rokem. Při nákupu se nebojí vytáhnout platební kartu ani při menších částkách. „Placení kartou v obchodech se ve srovnání s výběry z bankomatů ve druhém čtvrtletí zvýšilo o 55 procent, meziročně pak o více než 27 procent," řekl Roman Kotlán, výkonný ředitel Sdružení pro bankovní karty.

A obchodníci vycházejí lidem vstříc. Počet míst, kde je možné platit kartou, se oproti loňsku zvýšil o 5 %, internetové e-shopy zaznamenaly dokonce 33% nárůst. Počet lidí, kteří v nich chtějí zaplatit kartou, díky tomu letos narostl dokonce o celých 97 %. Průměrný nákup v obchodě zaplacený kartou stál zákazníky 962 Kč, na internetu pak 1 152 Kč.

Na trend placení kartou aktuálně navazuje i soutěž ZUNO BANK a VISA.

Každý, kdo alespoň jednou v době od 31.10. do 18.12. zaplatí kartou ZUNO, má šanci dostat šťavnaté ceny, a to hned každý týden. Jde celkem o 18 produktů značky Apple. Hlavní výhrou je pak dovolená dle vlastního výběru v hodnotě 150 000 korun.

„Placení kartou aktivně podporujeme – a výsledky jsou vidět," řekl Miroslav Střihavka, generální ředitel ZUNO BANK. „Počet platebních karet ZUNO narostl meziměsíčně o 38 procent, podobným tempem se zvedají i objemy transakcí. Věříme, že do konce roku dosáhneme ještě většího růstu."

Online banka ZUNO patří do bankovní skupiny Raiffeisen Bank International, a je tak garantem bezpečně uložených peněz. Raiffeisen Banking Group je největší rakouskou bankovní skupinou. V její 125 leté historii neexistuje jediný klient, který by kdy přišel o své úspory.

Českým klientům ZUNO nabízí ÚČET v několika měnách, SPOŘENÍ a VKLAD – všechny služby je možné ovládat přes internet. ZUNO sází na jednoduchost, top úroky a otevřenou komunikaci s klientem prostřednictvím elektronické pošty, internetového chatu, Facebooku, call centra a dalších moderních způsobů komunikace.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3