„V Komerční bance jsem něco málo přes dva měsíce. Zisk titulu Banka roku 2011 tak vnímám především jako zasloužené ocenění každodenní práce skoro devíti tisícovek zaměstnanců celé skupiny," uvedl Charles-Pierre Serain, výkonný ředitel pro Marketing, Komunikaci a Business Development Komerční banky.
V právě zveřejněných výsledcích k 30. 9. 2011 prokázala Komerční banka svou schopnost a odhodlání poskytovat svým klientům financování i v době, která je plná makroekonomické i regulatorní nejistoty. Meziroční růst celkového objemu poskytnutých úvěrů o 11,9 % na 435,1 mld. Kč, čistý zisk za 9 měsíců roku 2011 převyšující 7 mld. Kč, kapitálová přiměřenost na úrovni 16 % i celá řada produktových novinek dokazují, že je prestižní titul Banka roku 2011 v dobrých rukou.
V krátké době uplynulých měsíců byla Komerční banka oceněna hned několikrát. Na konci srpna zvýšila agentura Standard & Poor's ratingové hodnocení dlouhodobé úvěruschopnosti Komerční banky z A na A+ a potvrdila stabilní výhled. Komerční banka tak má z českých bank nejlepší hodnocení v souhrnu ratingů udělených třemi největšími ratingovými agenturami.
"Prvenství v podobných oceněních a žebříčcích je uznáním každodenní práce a společného úsilí zaměstnanců KB poskytovat klientům ty nejlepší služby na českém trhu. Věřím, že v právě v KB získávají pojmy jako kvalita služeb, odborné poradenství či flexibilita služeb reálný obsah," dodal Charles-Pierre Serain.
(tz)