INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

CSOB copy copy copyZhruba každá desátá hypotéka v ČSOB Hypoteční bance už je podepsaná elektronicky. Od března, kdy banka jako první na trhu umožnila využít k podpisu hypotečních i zástavních smluv elektronický podpis nejvyšší úrovně, podíl takto sjednaných úvěrů strmě roste.

Jen v červnu klienti podepsali prostřednictvím Smart klíče a Hypoteční zóny rovnou 8,5 % všech hypoték. Nejvíce elektronicky podepsaných hypoték je na jižní Moravě, v Praze, ve východních a v severních Čechách. Také v ostatních regionech počet roste. Například ve Zlíně klienti letos v červenci podepsali elektronicky 49 % sjednaných hypoték.

ČSOB Hypoteční banka umožňuje klientům kompletní správu hypoték včetně podpisu samotných smluv odkudkoli, i z mobilního telefonu. Zástavní smlouvu a návrh na její vklad do katastru nemovitostí banka navíc také elektronicky odesílá ke zpracování na katastrální úřad, což pro klienty znamená významnou časovou úsporu. Digitalizace má i pozitivní dopad na životní prostředí. Každá digitální hypotéka ušetří až 64 listů papíru.

„Rostoucí obliba elektronicky podepsaných hypoték jen potvrzuje trend, kdy velká část klientů upřednostňuje finanční služby, které mohou využít odkudkoli, a to i z mobilního telefonu. Obzvláště teď, v prázdninovém období, představuje výraznou úsporu času a cestování. Díky digitalizaci celého hypotečního procesu, který se pojí se spoluprací s našimi hypotečními specialisty na dálku, šetříme klientům čas a otevíráme cestu k vlastnímu bydlení většímu množství lidí. Pro ty klienty, kteří ale stále upřednostňují osobní kontakt s odborníky, jsou hypoteční experti samozřejmě připraveni stále i na našich pobočkách,“ říká Martin Vašek, generální ředitel ČSOB Hypoteční banky a ČSOB Stavební spořitelny.

Hypoteční zóna poskytuje komplexní služby pod jednou střechou: kalkulaci hypotéky, podání žádosti, digitální podpis smluv, čerpání úvěru a správu hypotečních dokumentů v digitálním archivu s nepřetržitým přístupem. Kromě toho klienti dostávají včasná upozornění na důležité změny týkající se jejich hypotéky a mohou provádět modelace úrokových sazeb pro další fixační období. Průměrný věk klientů, kteří hypotéku podepisují elektronicky, je 38 let a nejčastěji mají vysokoškolské vzdělání. Průměrná schválená výše úvěru je 3,4 milionu korun.

ČSOB Hypoteční banka je lídrem v oblasti digitalizace na českém finančním trhu a dlouhodobě se zaměřuje na poskytování moderních řešení, která zjednodušují procesy a zvyšují komfort klientů. Digitální hypotéky a Hypoteční zóna jsou klíčovými prvky této inovativní strategie, která umožňuje klientům spravovat své hypoteční úvěry pohodlně a efektivně.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Srpen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3