INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

CSOB copy copy copyZhruba každá desátá hypotéka v ČSOB Hypoteční bance už je podepsaná elektronicky. Od března, kdy banka jako první na trhu umožnila využít k podpisu hypotečních i zástavních smluv elektronický podpis nejvyšší úrovně, podíl takto sjednaných úvěrů strmě roste.

Jen v červnu klienti podepsali prostřednictvím Smart klíče a Hypoteční zóny rovnou 8,5 % všech hypoték. Nejvíce elektronicky podepsaných hypoték je na jižní Moravě, v Praze, ve východních a v severních Čechách. Také v ostatních regionech počet roste. Například ve Zlíně klienti letos v červenci podepsali elektronicky 49 % sjednaných hypoték.

ČSOB Hypoteční banka umožňuje klientům kompletní správu hypoték včetně podpisu samotných smluv odkudkoli, i z mobilního telefonu. Zástavní smlouvu a návrh na její vklad do katastru nemovitostí banka navíc také elektronicky odesílá ke zpracování na katastrální úřad, což pro klienty znamená významnou časovou úsporu. Digitalizace má i pozitivní dopad na životní prostředí. Každá digitální hypotéka ušetří až 64 listů papíru.

„Rostoucí obliba elektronicky podepsaných hypoték jen potvrzuje trend, kdy velká část klientů upřednostňuje finanční služby, které mohou využít odkudkoli, a to i z mobilního telefonu. Obzvláště teď, v prázdninovém období, představuje výraznou úsporu času a cestování. Díky digitalizaci celého hypotečního procesu, který se pojí se spoluprací s našimi hypotečními specialisty na dálku, šetříme klientům čas a otevíráme cestu k vlastnímu bydlení většímu množství lidí. Pro ty klienty, kteří ale stále upřednostňují osobní kontakt s odborníky, jsou hypoteční experti samozřejmě připraveni stále i na našich pobočkách,“ říká Martin Vašek, generální ředitel ČSOB Hypoteční banky a ČSOB Stavební spořitelny.

Hypoteční zóna poskytuje komplexní služby pod jednou střechou: kalkulaci hypotéky, podání žádosti, digitální podpis smluv, čerpání úvěru a správu hypotečních dokumentů v digitálním archivu s nepřetržitým přístupem. Kromě toho klienti dostávají včasná upozornění na důležité změny týkající se jejich hypotéky a mohou provádět modelace úrokových sazeb pro další fixační období. Průměrný věk klientů, kteří hypotéku podepisují elektronicky, je 38 let a nejčastěji mají vysokoškolské vzdělání. Průměrná schválená výše úvěru je 3,4 milionu korun.

ČSOB Hypoteční banka je lídrem v oblasti digitalizace na českém finančním trhu a dlouhodobě se zaměřuje na poskytování moderních řešení, která zjednodušují procesy a zvyšují komfort klientů. Digitální hypotéky a Hypoteční zóna jsou klíčovými prvky této inovativní strategie, která umožňuje klientům spravovat své hypoteční úvěry pohodlně a efektivně.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3