INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Operátoři klientských center pojišťoven denně řeší celou řadu pojistných případů a snaží se vycházet klientům vstříc. Občas však narazí na opravdu kuriózní popis pojistného případu, ze kterého není jasné, o co vlastně jde.

V pojišťovací hantýrce klientského centra Slavia pojišťovny se nově objevily pojmy jako „škodlivec" či „škodlivá událost", avšak i samotné požadavky neznalých klientů často působí značně komicky. Trpělivostí se musí obrnit i operátoři, kteří volajícím vysvětlují, že srnka, která se řidiči připletla do cesty, nemá uzavřené povinné ručení, či že Slavia pojišťovna, sice prý jediná v ČR, bude vyžadovat fotodokumentaci nehody. Humor jiných klientů jde ještě dál, klient sdělil, že by se Slavia pojišťovnou chtěl mít děti.

Tisíce telefonátů odbaví denně nově posílené klientské centrum Slavia pojišťovny. Převládají racionální požadavky, které zaměstnanci pro klienty rychle vyřeší. Najdou se však i zcela kuriózní případy, kde není ihned zřejmé, s jakým problémem se vlastně klient na pojišťovnu obrací. Většina nejasných případů pochází z neznalosti základních procesů při řešení pojistných událostí. „Poškozený se divil, na co ke škodě potřebujeme fotodokumentaci - prý to slyší poprvé a jsme prý jediná pojišťovna, která si takové nesmysly vymyslela," uvádí příklad operátor z klientského centra Slavia pojišťovny a dodává i druhý případ, kdy klient neměl základní povědomí o povinném ručení: „Vzpomínám si na případ, kdy volala paní, že by ráda nahlásila dopravní nehodu. Když se jí operátorka ptala, zda to bude za poškozeného nebo za viníka či z připojištění, tak jí paní sdělila, že to chce hlásit z povinného ručení té srnky, protože má pocit, že za to může srnka (myslela to smrtelně vážně). Operátorkou jí bylo vysvětleno, že to bohužel není možné, a že pokud nemá havarijní pojištění, tak škodu uplatnit nemůže. Na to konto tato paní volala asi za tři dny, že by nehodu tedy ráda nahlásila z pojištění mysliveckého spolku, který se o srnky stará."

Kromě toho však likvidátoři řeší i řadu vtipných písemných hlášení pojistných událostí. Jeden z protokolů například popisuje průběh a příčinu nehody doslovně takto: „Viníkovi přeběhla přes cestu kočka, lekla se a strhla řízení a nabourala do zaparkovaného vozu". Další písemný protokol zase zmiňuje kuriózní pojistnou událost, kterou nahlásila majitelka psa takto: „Můj pes ukradl jinému psovi gumový míček, pes po mém psu vyjel a on ho leknutím sežral. Jeli jsme na veterinární stanici a snažili se vyvolat zvracení, ale bez úspěchu. Pes musel být operován a míček se podařilo vyjmout – byl zcela neporušený."

Statistické údaje o klientském centru Slavia pojišťovny:

Průměrná doba, za kterou je klient spojen s operátorem: 1,5 minuty

Počet hovorů, které průměrně klientské centrum denně vyřídí: 500 hovorů

Průměrná délka hovoru: 3 minuty

Slavia pojišťovna

Slavia pojišťovna má tradici již od roku 1868. Ve své samostatné historii přicházela a bude přicházet s inovativními pojistnými produkty. V říjnu 2008 například Slavia pojišťovna vstoupila na trh s povinným ručením, kdy se jako první pojišťovna vůbec zaměřila na ukázněné řidiče, kterým tento produkt nabízí nejvýhodněji v celé zemi. Poskytuje široké spektrum pojištění pro soukromé osoby, jako je např. pojištění domácností, na cesty a pobyty, psů a koček a dále také nabízí zdravotní pojištění cizinců. Firmy uvítají pojištění odpovědnosti, aut a přepravy, pojištění majetku, technická pojištění nebo specializované druhy pojištění určená pro obce a města.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3