INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

UNIQA a skupinu Raiffeisen pojí tradiční dlouhodobá spolupráce, která se datuje od konce devadesátých let. Ve vztahu k Raiffeisenbank došlo v roce 2011 k výraznému zvýšení dynamiky zprostředkovaných obchodů poté, co UNIQA nabídla speciálně upravené a exkluzivní produkty pro prodej u bankovních přepážek a osobních bankéřů. Kmenové pojistné UNIQA pojišťovny přes Raiffeisenbank činilo ke konci roku 2011 celkem 163,7 milionu korun. Meziročně tak vzrostlo o 40 %.

Od února 2011 se v síti banky hlavně prostřednictvím osobních poradců nabízí speciální edice našeho rizikového životního pojištění pod názvem Raiffeisen životní pojištění DIVIDENDA. A sice velmi úspěšně – bilance loňského roku přinesla více než 2 700 pojistných smluv s pojistným téměř 25 milionů korun.

„Vyplatilo se nám počáteční nasazení ještě před startem prodeje v důkladném proškolení obchodního personálu i průběžná každodenní operativní komunikace s bankou. Životní pojištění je zásadním rozhodnutím s dlouhodobým dopadem. Exkluzivní pojištění Dividenda je optimalizováno pro Raiffeisenbank jako mutace našeho vlajkového produktu rizikového životního pojištění, které opakovaně sbírá v posledních dvou letech ocenění jak od odborníků, tak i veřejnosti," komentoval výsledek Marek Bártek, odpovědný v UNIQA pojišťovně za spolupráci s Raiffeisenbank.

V minulých dnech kvalitní spolupráci potvrdily i výsledky studie Investiční životní pojištění 2011, při níž společnost Market Vision hodnotila v rámci mystery shopping bankovní služby spojené s nabídkou a sjednáním tohoto produktu. Nejkvalitnější péče se v ČR dostalo právě zákazníkům Raiffeisenbank. Předseda představenstva a generální ředitel UNIQA pojišťovny Martin Žáček v této souvislosti řekl: „Vnímám výsledek jako doklad oboustranně velmi úspěšné spolupráce, kde se prolíná odbornost kolegů v bance a jejich schopnost hledat pro klienta optimální řešení s naším kvalitním produktem a stabilní podporou."

Vlajkovým bankovním produktem Raiffeisen je všestranně zvýhodněné eKonto. UNIQA k němu „přibaluje" úrazové pojištění – loni tak získala na 18 tisíc nových klientů, což představuje penetraci okolo 50 % všech účtů tohoto druhu.

Vzhledem k silnému oživení na trhu hypoték se v současné době rovněž daří odbytu pojištění spojeného s tímto produktem. V roce 2011 přineslo majetkové pojištění k hypotékám dalších 12,5 milionů na pojistném.

Utěšeně rostou i obchody vázané na debetní a kreditní karty Raiffeisen, zahrnující zejména pojištění proti zneužití, cestovní pojištění a pojištění schopnosti splácet. Celkový objem předepsaného pojistného v pojištění ke kartám dosáhl za loňský rok hladiny 10 mil. Kč.

V nejbližší době je plánováno v UNIQA zahájení spolupráce s novou ZUNO bank, která spadá do Raiffeisen International. I pro ni už se připravují speciální pojišťovací produkty určené pro její cílové skupiny.

O společnosti UNIQA

UNIQA pojišťovna vyvíjí své aktivity na českém pojistném trhu již devatenáctý rok. Jako univerzální pojišťovna nabízí kompletní paletu pojistných produktů pro občany i korporátní klienty. Podle objemu pojistného figuruje v desítce nejsilnějších pojišťoven v ČR.

UNIQA pojišťovna je součástí rakouské skupiny UNIQA Group s aktivitami na trzích 21 zemí Evropy.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3