INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Direct_pojistovna_logoDIRECT Pojišťovna v roce 2011 dále výrazně posilovala postavení na českém trhu. Meziročně zvýšila počet účinných smluv v portfoliu o 12 % a k 31. 12. 2011 jich evidovala více než 72 800. Hrubé předepsané pojistné DIRECT Pojišťovny za rok 2011 dosáhlo výše 323,7 milionu Kč (dle Mezinárodních standardů finančního výkaznictví IFRS) a v porovnání se stejným obdobím roku 2010 vzrostlo o 9 %. DIRECT Pojišťovna je druhou nejrychleji rostoucí neživotní pojišťovnou v oblasti pojištění motorových vozidel na českém trhu za rok 2011 v předepsaném pojistném. V loňském roce pojišťovna získala také dvě významná ocenění - Pojišťovací inovátor roku 2011 za službu AutoHELP a cenu za nejlepší finanční web v soutěži WebTop100.

„Loňské výsledky potvrzují, že dlouhodobě patříme mezi nejrychleji rostoucí neživotní pojišťovny na českém trhu. Podařilo se nám meziročně zvýšit počet účinných smluv v portfoliu o 12 % na celkových 72 855. Objem předepsaného pojistného jsme ve srovnání s rokem 2010 navýšili o 9 %," řekl Ján Čarný, generální ředitel DIRECT Pojišťovny. „Za tímto růstem stojí nejen naše inovativní a oceňované produkty a služby, ale také intenzivní spolupráce se sítí našich partnerů. V loňském roce jsme zahájili spolupráci v oblasti pojištění motorových vozidel s největším prodejcem ojetých automobilů AAA Auto a největším retailovým řetězcem v České republice, společností Tesco Stores Česká republika a.s., v oblasti pojištění motorových vozidel a cestovního pojištění. Rozvoj spolupráce s partnery patří mezi naše strategické priority na rok 2012," dodal Ján Čarný.

„Přes to, že na trhu pojištění motorových vozidel v České republice došlo k celkovému poklesu o více než 6%, DIRECT Pojišťovna potvrdila růst z předchozích let a dosáhla nejlepších výsledků ve své historii. Tento úspěch pramení z inovativního přístupu v pojišťovnictví, který je vlastní také její mateřské skupině RSA," uvedl Andrew Burke, generální ředitel RSA Group pro střední a východní Evropu.

Pojišťovací inovátor roku 2011 za AutoHELP

V září 2010 uvedla DIRECT Pojišťovna na trh revoluční novinku - službu AutoHELP, která zajistí pomoc klientům v případě nezaviněné nehody. V loňském roce DIRECT Pojišťovna za tuto službu získala v hlasování veřejnosti ocenění Pojišťovací inovátor roku 2011. AutoHELP způsobil doslova revoluci na trhu neživotního pojištění. Většina konkurenčních pojišťoven od té doby podobný produkt uvedla do své nabídky, takže se tento typ služby postupně stává standardem na trhu.

Nejlepší finanční web v ČR za rok 2011

V říjnu 2011 zvítězila DIRECT Pojišťovna se svými webovými stránkami v soutěži WebTop100, v kategorii Finance, a potvrdila tak přední postavení na internetovém trhu s pojištěním. V celkovém hodnocení získala dokonce druhý nejvyšší počet bodů a předčila tak vítěze soutěže v hlavní kategorii i dalších 206 přihlášených webů.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3