INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Direct_pojistovna_logoDIRECT Pojišťovna v roce 2011 dále výrazně posilovala postavení na českém trhu. Meziročně zvýšila počet účinných smluv v portfoliu o 12 % a k 31. 12. 2011 jich evidovala více než 72 800. Hrubé předepsané pojistné DIRECT Pojišťovny za rok 2011 dosáhlo výše 323,7 milionu Kč (dle Mezinárodních standardů finančního výkaznictví IFRS) a v porovnání se stejným obdobím roku 2010 vzrostlo o 9 %. DIRECT Pojišťovna je druhou nejrychleji rostoucí neživotní pojišťovnou v oblasti pojištění motorových vozidel na českém trhu za rok 2011 v předepsaném pojistném. V loňském roce pojišťovna získala také dvě významná ocenění - Pojišťovací inovátor roku 2011 za službu AutoHELP a cenu za nejlepší finanční web v soutěži WebTop100.

„Loňské výsledky potvrzují, že dlouhodobě patříme mezi nejrychleji rostoucí neživotní pojišťovny na českém trhu. Podařilo se nám meziročně zvýšit počet účinných smluv v portfoliu o 12 % na celkových 72 855. Objem předepsaného pojistného jsme ve srovnání s rokem 2010 navýšili o 9 %," řekl Ján Čarný, generální ředitel DIRECT Pojišťovny. „Za tímto růstem stojí nejen naše inovativní a oceňované produkty a služby, ale také intenzivní spolupráce se sítí našich partnerů. V loňském roce jsme zahájili spolupráci v oblasti pojištění motorových vozidel s největším prodejcem ojetých automobilů AAA Auto a největším retailovým řetězcem v České republice, společností Tesco Stores Česká republika a.s., v oblasti pojištění motorových vozidel a cestovního pojištění. Rozvoj spolupráce s partnery patří mezi naše strategické priority na rok 2012," dodal Ján Čarný.

„Přes to, že na trhu pojištění motorových vozidel v České republice došlo k celkovému poklesu o více než 6%, DIRECT Pojišťovna potvrdila růst z předchozích let a dosáhla nejlepších výsledků ve své historii. Tento úspěch pramení z inovativního přístupu v pojišťovnictví, který je vlastní také její mateřské skupině RSA," uvedl Andrew Burke, generální ředitel RSA Group pro střední a východní Evropu.

Pojišťovací inovátor roku 2011 za AutoHELP

V září 2010 uvedla DIRECT Pojišťovna na trh revoluční novinku - službu AutoHELP, která zajistí pomoc klientům v případě nezaviněné nehody. V loňském roce DIRECT Pojišťovna za tuto službu získala v hlasování veřejnosti ocenění Pojišťovací inovátor roku 2011. AutoHELP způsobil doslova revoluci na trhu neživotního pojištění. Většina konkurenčních pojišťoven od té doby podobný produkt uvedla do své nabídky, takže se tento typ služby postupně stává standardem na trhu.

Nejlepší finanční web v ČR za rok 2011

V říjnu 2011 zvítězila DIRECT Pojišťovna se svými webovými stránkami v soutěži WebTop100, v kategorii Finance, a potvrdila tak přední postavení na internetovém trhu s pojištěním. V celkovém hodnocení získala dokonce druhý nejvyšší počet bodů a předčila tak vítěze soutěže v hlavní kategorii i dalších 206 přihlášených webů.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3