INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
MasterCard oznámil prodloužení oficiálního partnerství s Ligou mistrů UEFA v letech 2012-2015. Zápasy Ligy mistrů UEFA 2010/2011 sledovalo 1,1 miliardy fotbalových fanoušků z celého světa. Díky unikátní propagaci od oficiálního sponzora, MasterCard, se lidé ve více než 60 zemích měli možnost připojit k jedné z nejzajímavějších a nejoblíbenějších sportovních událostí roku.

V letech 2012 - 2015 se MasterCard chystá opět zaměřit na fanoušky a nabídnout jim zajímavé možnosti, jak využít jeho sponzorských aktivit. Počínaje unikátními nabídkami pro držitele karet, které budou moci uplatnit v internetovém obchodě MasterCard UEFA Ligy mistrů, až po zážitky k nezaplacení navrhnuté a poskytované speciálně společností MasterCard.

V posledních dvou letech tisíce sportovních fanoušků zažily své vlastní okamžiky „k nezaplacení". Jednalo se např. o rodiče, kteří viděli své děti doprovázet sportovní hvězdy na stadion, nebo měli možnost poslat svoje děti na speciální předzápasové tréninky. MasterCard dále posiloval svou propagaci i díky spolupráci s ostatními sponzory Ligy mistrů UEFA. Tím ukázal sílu sponzoringu, při kterém mohou fanoušci využít nabídek hned několika partnerů najednou.

Nově se MasterCard chystá svou propagaci více provázat na města pořádající jednotlivé zápasy. Fanoušci UEFA Ligy mistrů by měli pečlivě sledovat facebookové stránky MasterCard věnované této akci (http://www.facebook.com/witnesshistory). Najdou tam novinky, aktualizace, zajímavé komentáře odborníků a také příležitosti jak vyhrát úžasné ceny.

„Velmi nás těší, že můžeme pokračovat v našem partnerství s MasterCard, jednou z předních světových značek. Přítomnost a angažovanost společnosti MasterCard přispěla k velkému úspěchu UEFA Ligy mistrů – a jistě tomu tak bude i v následujících třech sezónách. My na oplátku hodláme nadále pomáhat MasterCard vytvářet mnoho příležitostí k nezaplacení pro miliony fanoušků a držitelů karet po celém světě," uvedl David Taylor, generální ředitel UEFA Events.

„Jsme opravdu rádi, že můžeme oznámit prodloužení sponzorství UEFA Ligy mistrů a jsme hrdí na to, že budeme díky tomuto partnerství dále nabízet zážitky „k nezaplacení". Jen minulou sezónu se setkali s naší propagací fanoušci ve více než 60 zemích, což nás utvrdilo, abychom i nadále odměňovali naše stávající i potenciální zákazníky novými a netradičními způsoby," uvedl Javier Perez, prezident MasterCard Europe.

MasterCard (NYSE: MA), www.mastercard.com, je globální platební a technologická společnost. Zajišťuje fungování nejrychlejší procesní sítě platebních transakcí na světě. Propojuje uživatele, finanční instituce, firmy, vlády a společnosti ve vice než 210 zemích a územích. Produkty a řešení MasterCard dělají každodenní obchodní aktivity – jako nakupování, cestování, řízení byznysu a financí – jednodušší, bezpečnější a efektivnější pro každého. Následujte nás na Twitteru @mastercardnews, diskutujte s námi na The Heart of Commerce Blog a odebírejte naše novinky.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3