INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
MasterCard oznámil prodloužení oficiálního partnerství s Ligou mistrů UEFA v letech 2012-2015. Zápasy Ligy mistrů UEFA 2010/2011 sledovalo 1,1 miliardy fotbalových fanoušků z celého světa. Díky unikátní propagaci od oficiálního sponzora, MasterCard, se lidé ve více než 60 zemích měli možnost připojit k jedné z nejzajímavějších a nejoblíbenějších sportovních událostí roku.

V letech 2012 - 2015 se MasterCard chystá opět zaměřit na fanoušky a nabídnout jim zajímavé možnosti, jak využít jeho sponzorských aktivit. Počínaje unikátními nabídkami pro držitele karet, které budou moci uplatnit v internetovém obchodě MasterCard UEFA Ligy mistrů, až po zážitky k nezaplacení navrhnuté a poskytované speciálně společností MasterCard.

V posledních dvou letech tisíce sportovních fanoušků zažily své vlastní okamžiky „k nezaplacení". Jednalo se např. o rodiče, kteří viděli své děti doprovázet sportovní hvězdy na stadion, nebo měli možnost poslat svoje děti na speciální předzápasové tréninky. MasterCard dále posiloval svou propagaci i díky spolupráci s ostatními sponzory Ligy mistrů UEFA. Tím ukázal sílu sponzoringu, při kterém mohou fanoušci využít nabídek hned několika partnerů najednou.

Nově se MasterCard chystá svou propagaci více provázat na města pořádající jednotlivé zápasy. Fanoušci UEFA Ligy mistrů by měli pečlivě sledovat facebookové stránky MasterCard věnované této akci (http://www.facebook.com/witnesshistory). Najdou tam novinky, aktualizace, zajímavé komentáře odborníků a také příležitosti jak vyhrát úžasné ceny.

„Velmi nás těší, že můžeme pokračovat v našem partnerství s MasterCard, jednou z předních světových značek. Přítomnost a angažovanost společnosti MasterCard přispěla k velkému úspěchu UEFA Ligy mistrů – a jistě tomu tak bude i v následujících třech sezónách. My na oplátku hodláme nadále pomáhat MasterCard vytvářet mnoho příležitostí k nezaplacení pro miliony fanoušků a držitelů karet po celém světě," uvedl David Taylor, generální ředitel UEFA Events.

„Jsme opravdu rádi, že můžeme oznámit prodloužení sponzorství UEFA Ligy mistrů a jsme hrdí na to, že budeme díky tomuto partnerství dále nabízet zážitky „k nezaplacení". Jen minulou sezónu se setkali s naší propagací fanoušci ve více než 60 zemích, což nás utvrdilo, abychom i nadále odměňovali naše stávající i potenciální zákazníky novými a netradičními způsoby," uvedl Javier Perez, prezident MasterCard Europe.

MasterCard (NYSE: MA), www.mastercard.com, je globální platební a technologická společnost. Zajišťuje fungování nejrychlejší procesní sítě platebních transakcí na světě. Propojuje uživatele, finanční instituce, firmy, vlády a společnosti ve vice než 210 zemích a územích. Produkty a řešení MasterCard dělají každodenní obchodní aktivity – jako nakupování, cestování, řízení byznysu a financí – jednodušší, bezpečnější a efektivnější pro každého. Následujte nás na Twitteru @mastercardnews, diskutujte s námi na The Heart of Commerce Blog a odebírejte naše novinky.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3