162 722 720 korun v hotovosti si v roce 2011 odnesli klienti Ery z pokladen českých obchodů prostřednictvím služby CashBack, která umožňuje bezplatný výběr hotovosti i tam, kde není po ruce bankomat. Meziročně využití této jedinečné služby vzrostlo o téměř čtyřicet procent.
„Zvýšený zájem o CashBack lze vnímat jako důkaz, že lidé se stále více učí rozumně zacházet se svými penězi a mají je v případě potřeby k dispozici. Proto tuto službu ocení zejména ti, kdo bydlí na menších městech a nemají bankomat nebo některé z obchodních míst své banky stále na dosah," řekl Aleš Pospíšil, výkonný ředitel Řízení segmentů Poštovní spořitelny. CashBack představuje dostupnou alternativu bankomatům, které především na malých městech a na vesnicích na rozdíl od obchodních řetězců stále chybějí.
Uskutečnit výběr hotovosti na pokladně lze na pokladnách řetězců COOP, Albert, Albert hypermarket a v síti čerpacích stanic EuroOil, celkově na více než 1300 místech v České republice. Další místa neustále přibývají.
Průměrná částka výběru hotovosti v loňském roce činila mezi klienty Ery 1269 korun. Podmínkou využití služby CashBack je nákup zboží ve vybrané provozovně v minimální hodnotě 300 Kč a platba kartou na pokladně obchodníka. Výběr hotovosti je možný až do výše 1 500 korun v rámci jedné transakce.
Poštovní spořitelna je součástí Československé obchodní banky, a. s.
Era Poštovní spořitelna je držitelem ocenění Klientsky nejpřívětivější banka 2011 v prestižní soutěži Hospodářských novin Nejlepší banka 2011.
(tz)