INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

logo_UCBPodle statistik UniCredit Bank činí průměrná výše PRESTO Půjčky, prostřednictvím níž klienti optimalizují své úvěrové zatížení, celkem 250 000 Kč, což představuje nárůst o 67 % oproti začátku minulého roku. Nástroj na konsolidaci úvěrů – Splátkomat – pomáhá šetřit klientům finanční prostředky a umožňuje jim tak úspory dále využívat. Typickými žadateli o sloučení úvěrů prostřednictvím Splátkomatu jsou především muži ve věku 30 až 50 let s mírně nadprůměrnými příjmy.

„Průměrná výše úvěrů, které si k nám klienti převádějí, dosahuje 200 000 Kč, avšak téměř dvě třetiny klientů po sloučení stávajících závazků prostřednictvím Splátkomatu čerpají další finanční prostředky v průměru kolem 80 000 Kč. Ve výsledku si tedy mohou půjčit více peněz, aniž by se změnila výše jejich měsíční splátky," uvedl Tomáš Halla z oddělení spotřebitelského financování UniCredit Bank.

Téměř 80 % žadatelů o sloučení úvěrů má středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání, podíl klientů s vyšším vzděláním navíc stále stoupá.

Klienti ve více než 50 % případů konsolidují tři úvěry, a to jak od bankovních, tak i nebankovních společností. Podíl bankovních úvěrů přesahuje 60 %, zbývající část tvoří nebankovní subjekty a leasingové společnosti. „Klienti si rychle uvědomili, že je výhodné sloučit čerpané kreditní karty a kontokorenty – činí to tři čtvrtiny našich klientů. Celkem tak dva z pěti slučovaných úvěrů mají podobu kreditní karty či kontokorentu. Očekáváme, že podíl úvěrů splátkových společností bude posilovat a klienti si budou více převádět zejména úvěry s vyššími úrokovými sazbami," řekl Tomáš Halla.

PRESTO Půjčka byla v uplynulém roce jedním z prvních produktů na českém finančním trhu nabízejícím optimalizaci úvěrového zatížení. Díky ní může klient sloučit své úvěry (osobní úvěry, spotřebitelské úvěry, kreditní karty, kontokorenty) do jednoho levnějšího úvěru. Zda a za jakých podmínek lze úvěry konsolidovat, zjistí zájemce okamžitě prostřednictvím internetové aplikace Splatkomat.cz.

O Splatkomat.cz

Splatkomat.cz přináší na český trh komplexní řešení klientských potřeb v oblasti úvěrování jak pro stávající klienty UniCredit Bank, tak i pro nové klienty. Klienti mají možnost zjistit a zažádat o nový úvěr nebo se informovat o snížení splátek při sloučení stávajících úvěrů.

O PRESTO Půjčce

PRESTO Půjčku lze použít na cokoliv bez dokládání účelu, celkem až do 500 000 Kč. Do výše 250 000 Kč není ani zapotřebí spolužadatele. Úvěr lze zcela či zčásti splatit předčasně bez poplatků, stále navíc platí, že neúčelové prostředky může mít klient k dispozici do hodiny. Splácení PRESTO Půjčky lze rozložit až na 84 měsíců.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3