INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Česká pobočka HSBC Bank plc vyhlásila výsledky třetího ročníku soutěže HSBC GRANT NA PODPORU ZAHRANIČNÍHO OBCHODU, která oceňuje významné exportní projekty českých vývozců.

„HSBC Bank jasně ukazuje, že chce podpořit český export," uvedl Mark Winterflood, generální ředitel HSBC Bank plc – pobočka Praha. „Pokud ale chcete něco podpořit, musíte být sami dostatečně silní a HSBC je v tomto ohledu nejvýznamnější bankou." Kromě finančního ocenění získávají vítězové rovněž odborné poradenství společností Ernst & Young a White & Case. Další informace a pravidla grantové soutěže najdete na adrese: http://www.grantproexport.cz.

Vítězi třetího ročníku HSBC GRANTU NA PODPORU ZAHRANIČNÍHO OBCHODU se staly následující společnosti:

V kategorii Evropa zvítězil Agrofert holding a.s.; významný zemědělský a potravinářský holding přihlásil do grantové soutěže svůj exportní projekt vývozu potravinářských produktů pod značkou „Kostelec 1917" do Maďarska a dalších evropských zemí.

V kategorii Asie zvítězil SKLOSTROJ TURNOV CZ s.r.o.; strojírenská firma specializovaná na dodávky investičních celků, linek, strojů, zařízení a forem na výrobu obalového skla. HSBC GRANT obdržela pro svou exportní zakázku na Tchaj-wan.

V kategorii Jižní a Střední Amerika zvítězila firma EKOL spol. s r.o.; brněnský výrobce turbin a kotlů, který do grantové soutěže přihlásil svůj export do Argentiny, Brazílie a Mexika.

V kategorii Blízký východ zvítězila společnost VÝTAHY OSTRAVA spol. s r.o.; výrobce výtahů a dalších zdvihacích zařízení svým exportním projektem podpořeným HSBC GRANTem vstupuje na trh Alžírska.

Výsledky grantové soutěže byly vyhlášeny na slavnostním večeru pořádaném v pondělí 16. dubna pražském hotelu Intercontinental.

HSBC GRANT na podporu zahraničního obchodu je projekt financovaný soukromou sférou určený na konkrétní a dlouhodobou podporu českých firem, které aktivně exportují své zboží a služby. Principem projektu je otevřená grantová soutěž: čtyři granty, každý ve výši 500.000 Kč, obchodní a právní know-how pro cílovou destinaci svého obchodu a mediální pokrytí. Zdroj a více informací: www.grantproexport.cz.

O HSBC

HSBC Bank plc otevřela svou českou pobočku v květnu 1997. Poskytuje služby firemního bankovnictví pro korporátní klienty se zaměřením na mezinárodní obchod a zahraniční transakce. Kromě bankovních operací zahrnují služby české pobočky HSBC správu peněz, financování provozního kapitálu a investic, akviziční financování, projektové a exportní financování, devizové obchody, řízení úrokového rizika a faktoring. Prostřednictvím své mezinárodní sítě poskytuje HSBC celou škálu finančních služeb včetně investičního a privátního bankovnictví.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3