INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Dovolenou, na níž nechybí výlety, poznávání či sport, preferuje podle ankety GE Money Bank 60 % Čechů. Mnozí z nich se chystají provozovat i adrenalinové sporty, jako je potápění či vysokohorská turistika a horolezectví. Přesto si jen 53 % Čechů před odjezdem na dovolenou zkontroluje, zda takové sporty jejich cestovní pojištění kryje. S cestovním pojištěním Komfort k platebním kartám GE Money Bank však podobné starosti odpadají. Jako jedno z mála na trhu totiž kryje i adrenalinové sporty.

„Znát podmínky a rozsah krytí svého cestovního pojištění by mělo být pro všechny cestovatele samozřejmostí. Například adrenalinové sporty většina běžných druhů cestovního pojištění nekryje a klient si pro tento případ musí doplatit speciální připojištění. Cestovní pojištění Komfort k platebním kartám GE Money Bank však spolu s dalšími nadstandardními službami takovou ochranu poskytuje automaticky. A že se vyplatí, dokazují vysoké účty za lékařské ošetření v podobných případech," řekla Tatiana Gáliková, produktová manažerka GE Money Bank.

Dvě pětiny Čechů v anketě GE Money Bank uvedlo, že preferují vysloveně relaxační dovolenou například u moře. Více než čtvrtina dotázaných (27,5 %) dotázaných má však raději aktivní dovolenou plnou výletů, poznávání či sportu. Kombinaci obojího pak od své dovolené očekává 32,5 % respondentů.

Celých 47 % dotázaných v anketě GE Money Bank přiznalo, že před odjezdem na dovolenou vůbec nekontrolují, zda jejich cestovní pojištění kryje sporty, které se na dovolené chystají provozovat. Téměř polovina (43 %) z dotázaných, kteří připustili, že se na dovolené věnují adrenalinovým sportům, se proti rizikům vyplývajícím z jejich provozování vůbec nepřipojišťují.

Takzvané adrenalinové sporty jsou přitom stále oblíbenější. Například rekreační potápění bude letos na dovolené provozovat 16 % dotázaných. Dalších 12 % se chystá na vysokohorskou turistiku či přímo horolezectví. Přestože Česká republika nemá moře, roste také obliba surfování, na které se letos těší každý desátý Čech. 7 % dotázaných zase oslovil rafting a jiné způsoby sjíždění řek nebo vodní motorové sporty. Jen o něco méně oblíbené je plachtění, které uvedlo 6 % dotázaných.

Pojistnou ochranu při všech těchto sportech nabízí cestovní pojištění Komfort, které si lze sjednat ke všem druhům platebních karet GE Money Bank. Komfort myslí také na případy ztráty zavazadel, zpoždění či dokonce zrušení letu i na další situace, kvůli kterým musí klient zrušit svou cestu do zahraničí – ať už pracovní či soukromou. Navíc se kromě držitelů platebních karet vztahuje také na další tři členy jeho rodiny, kteří s držitelem karty společně cestují a pobývají v zahraničí.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3