INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
UNIQA pojišťovna se s okamžitou platností zavazuje, že v případě úpadku u ní pojištěné cestovní kanceláře nahradí poškozeným klientům vzniklé náklady až do plné výše uhrazené ceny zájezdu. Tento příslib se vztahuje na klienty, kteří si zakoupili zájezd u cestovní kanceláře pojištěné pro případ úpadku u UNIQA pojišťovny včetně cestovního pojištění UNIQA pro tento zájezd. Garance doplacení úhrady za nerealizovanou dovolenou je platná v rámci pojištění stornovacích poplatků bez navýšení pojistného.

UNIQA pojišťovna tímto krokem platným do konce této letní sezóny, tj. do 30. 9. 2012, reaguje na nedávné diskuse o tom, zda má klient cestovní kanceláře za všech okolností zajištěnu plnou náhradu své investice v případě, že jeho cestovní kancelář zkrachuje před nástupem dovolené. Opatření přispěje k maximálnímu zabezpečení našich klientů s platným cestovním pojištění UNIQA před jakýmikoli problémy spojenými s dovolenou.

Vedoucí odboru úrazového a cestovního pojištění UNIQA pojišťovny Petr Kouba k tomuto rozhodnutí uvedl: „Nechceme naše klienty před jejich zahraniční dovolenou zneklidňovat obavami o finanční zdraví CK, ani od nich vybírat další pojistné. Chceme tímto krokem jasně deklarovat, že pojištění cestovních kanceláří proti úpadku u nás podléhá pečlivé analýze rizik a že jsme tudíž schopni se zaručit, že pojistné částky jsou u všech námi pojištěných cestovních kanceláří nastaveny tak, aby v případě úpadku pokryly všechny náklady vynaložené zákazníky na zakoupené zájezdy."

UNIQA připravila na hlavní letní sezónu i další novinky, například:

 U pojištění léčebných výloh i komplexních cestovních balíčků byly navýšeny limity krytí u jednotlivých tarifů o milion korun.

 V případě události z vyšší moci (zemětřesení, uzavření leteckého prostoru, apod.), kdy se klient nemůže vrátit v plánovaném termínu z dovolené, se cestovní pojištění automaticky prodlužuje v plném rozsahu až do okamžiku návratu.

 U pojištění stornovacích poplatků dochází k automatickému rozšíření plnění z důvodu nedobrovolné ztráty zaměstnání.

 Klient může sjednat nová krytí rizik, např. pojištění náhrady dovolené, pojištění denního odškodného za hospitalizaci v zahraničí nebo cestovní pojištění domácího mazlíčka.

 Při sjednání pojištění na www.uniqa.cz získá věrnostní slevu na pojištění své další zahraniční cesty.

UNIQA je pojišťovacím partnerem proti úpadku pro více než 140 cestovních kanceláří. Loni UNIQA pojišťovně vzrostlo pojistné za cestovní pojištění meziročně o více než 18 %.

O společnosti UNIQA

UNIQA pojišťovna vyvíjí své aktivity na českém pojistném trhu již devatenáct let. Jako univerzální pojišťovna nabízí kompletní paletu pojistných produktů pro občany i korporátní klienty. Podle objemu pojistného figuruje stabilně v desítce nejsilnějších pojišťoven v ČR.

UNIQA pojišťovna je součástí evropské skupiny UNIQA, která je nyní aktivní na trzích 20 zemí.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3