„Lidé mají velký zájem o výhodnější ceny, a tak hojně využívají věrnostní programy. Sloučení takových programů a platební karty poskytuje zákazníkovi větší pohodlí a komfort při nakupování. Proto jsme se touto cestou při sestavování produktů pustili i my," řekl Josef Jehlík, Business Development Manager, GE Money Bank.
Na otázku, zda by držitelé slevových karet uvítali její sloučení do jedné platební, odpovědělo v průzkumu STEM/MARK kladně celkem 77 % respondentů, kteří aktivně používají alespoň jednu slevovou kartu (v populaci jich je 65 %). U držitelů tří a více slevových či věrnostních karet by tuto možnost ocenilo dokonce 82 % dotázaných. Ženy mají slevových karet v průměru více (2,16) než muži (1,34). Výsledky šetření ukázaly zájem klientů o platební karty s širokým spektrem slevových a věrnostních programů. Budoucí rozvoj platebních karet tohoto druhu záleží na míře zapojení a užší spolupráci obchodníků s bankovními domy.
„Aktivně se snažíme reflektovat potřeby našich klientů, kteří si přejí využívat výhod věrnostních programů. K platebním kartám GE Money Bank proto poskytujeme program bene+. Jeho principem je přímé vracení peněz za každou transakci. U partnerů programu se výše odměny pohybuje až do výše 10 %, mimo ně jde pak o 1 % z platby zpět. Program bene+ je navíc jediný na českém trhu, který vrací zákazníkům přímo hotovost za každý nákup - tj. i mimo síť partnerů, a to bez podmínek a měsíčních stropů. Seznam všech odměn a další informace najdou naši klienti nejen na www.beneplus.cz," dodal Josef Jehlík.
Z šetření agentury STEM/MARK vyplývá, že 27 % respondentů vlastní tři a více věrnostních či slevových karet. Nejvíce těchto programů využívají lidé v rozmezí 20 až 40 let. Lidé ve městech nad 100 000 obyvatel jsou častějšími držiteli věrnostních programů v porovnání s menšími městy. Při nákupech zboží využívají výhodnějších věrnostních programů spíše lidé s ukončenou střední či s vystudovanou vysokou školou.
(tz)