INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Hospodářský výsledek UniCredit Bank Czech Republic se po zdanění zvýšil z 668 milionů Kč (k 30. 6. 2011) na 1 609 milionů Kč (k 30. 6. 2012). Komentář generálního ředitele a předsedy představenstva UniCredit Bank Czech Republic Jiřího Kunerta: „UniCredit Bank Czech Republic svými výsledky za první pololetí opět potvrdila své silné a stabilní postavení na českém bankovním trhu. Všechny klíčové ukazatele vykazují nárůst, a to navzdory pokračující složité situaci v některých zemích eurozóny a signálům zvolnění tempa české ekonomiky. V meziročním srovnání jsme zvýšili provozní výnosy o 4,5 % i přes dlouhodobý trend minimálních úrokových sazeb a pokračující investice do rozvoje distribuční sítě. Ve stabilním českém bankovním sektoru stále převažují vklady nad úvěry a UniCredit Bank Czech Republic tuto skutečnost potvrdila výrazným meziročním nárůstem klientských vkladů o 23,2 % a posílením likviditní pozice. Zároveň jsme prohloubili naši výbornou kapitálovou pozici a navýšili vlastní kapitál banky o 11,2 %. To vše je důkazem dobře zvolené strategie v oblasti osobního, firemního a privátního bankovnictví a především získané důvěry našich klientů."

Položky výkazu zisku a ztrát

Meziročně vzrostl čistý výnos z úroků o 1,8 % na 3 180 milionů Kč (k 30. 6. 2011: 3 123 milionů Kč). Čistý zisk z poplatků a provizí UniCredit Bank Czech Republic vzrostl na 941 milionů Kč, což představuje růst o 11,8 % ve srovnání se stejným obdobím předcházejícího roku (k 30. 6. 2011: 842 milionů Kč). Celkové provozní výnosy k 30. 6. 2012 dosáhly 4 913 milionů Kč, což představuje meziroční nárůst o 4,5 % (k 30. 6. 2011: 4 702 milionů Kč).

„Pokračujeme v naplňování cílů střednědobé obchodní strategie, která se pozitivně odráží ve výsledcích UniCredit Bank Czech Republic. Provozní výnosy byly taženy meziročním růstem objemu klientských úvěrů a to zejména hypotékami, spotřebitelskými úvěry a úvěrováním malých a středních firem a korporátních společností. Meziročně jsme dosáhli výborných výsledků v nárůstu klientských vkladů a to o 23,2%. Nárůst byl dosažen ve všech segmentech a to jak v osobním, tak ve firemním bankovnictví, především díky atraktivní nabídce spořicího účtu PRIMA, investičních produktů zaměřených na klienty osobního a privátního bankovnictví a korporátních vkladů," uvedl Paolo Iannone, místopředseda představenstva a obchodní ředitel UniCredit Bank Czech Republic.

Úroveň všeobecných provozních nákladů vzrostla meziročně o 2,8 % z 2 200 milionů Kč k 30. červnu 2011 na 2 262 milionů Kč k 30. červnu 2012. Meziročně vzrostla i tvorba opravných položek a rezerv k úvěrům, a to o 26,8 % na 759 milionů Kč (k 30. 6. 2011: 631 milionů Kč). „V prvním pololetí tohoto roku jsme podle plánu pokračovali v otevírání nových poboček zejména s důrazem na dokončení franšízové obchodní sítě v menších městech pod značkou UniCredit Bank Expres, což se promítlo do plánovaného mírného nárůstu všeobecných provozních nákladů," dodává Paolo Iannone.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3