INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Hospodářský výsledek UniCredit Bank Czech Republic se po zdanění zvýšil z 668 milionů Kč (k 30. 6. 2011) na 1 609 milionů Kč (k 30. 6. 2012). Komentář generálního ředitele a předsedy představenstva UniCredit Bank Czech Republic Jiřího Kunerta: „UniCredit Bank Czech Republic svými výsledky za první pololetí opět potvrdila své silné a stabilní postavení na českém bankovním trhu. Všechny klíčové ukazatele vykazují nárůst, a to navzdory pokračující složité situaci v některých zemích eurozóny a signálům zvolnění tempa české ekonomiky. V meziročním srovnání jsme zvýšili provozní výnosy o 4,5 % i přes dlouhodobý trend minimálních úrokových sazeb a pokračující investice do rozvoje distribuční sítě. Ve stabilním českém bankovním sektoru stále převažují vklady nad úvěry a UniCredit Bank Czech Republic tuto skutečnost potvrdila výrazným meziročním nárůstem klientských vkladů o 23,2 % a posílením likviditní pozice. Zároveň jsme prohloubili naši výbornou kapitálovou pozici a navýšili vlastní kapitál banky o 11,2 %. To vše je důkazem dobře zvolené strategie v oblasti osobního, firemního a privátního bankovnictví a především získané důvěry našich klientů."

Položky výkazu zisku a ztrát

Meziročně vzrostl čistý výnos z úroků o 1,8 % na 3 180 milionů Kč (k 30. 6. 2011: 3 123 milionů Kč). Čistý zisk z poplatků a provizí UniCredit Bank Czech Republic vzrostl na 941 milionů Kč, což představuje růst o 11,8 % ve srovnání se stejným obdobím předcházejícího roku (k 30. 6. 2011: 842 milionů Kč). Celkové provozní výnosy k 30. 6. 2012 dosáhly 4 913 milionů Kč, což představuje meziroční nárůst o 4,5 % (k 30. 6. 2011: 4 702 milionů Kč).

„Pokračujeme v naplňování cílů střednědobé obchodní strategie, která se pozitivně odráží ve výsledcích UniCredit Bank Czech Republic. Provozní výnosy byly taženy meziročním růstem objemu klientských úvěrů a to zejména hypotékami, spotřebitelskými úvěry a úvěrováním malých a středních firem a korporátních společností. Meziročně jsme dosáhli výborných výsledků v nárůstu klientských vkladů a to o 23,2%. Nárůst byl dosažen ve všech segmentech a to jak v osobním, tak ve firemním bankovnictví, především díky atraktivní nabídce spořicího účtu PRIMA, investičních produktů zaměřených na klienty osobního a privátního bankovnictví a korporátních vkladů," uvedl Paolo Iannone, místopředseda představenstva a obchodní ředitel UniCredit Bank Czech Republic.

Úroveň všeobecných provozních nákladů vzrostla meziročně o 2,8 % z 2 200 milionů Kč k 30. červnu 2011 na 2 262 milionů Kč k 30. červnu 2012. Meziročně vzrostla i tvorba opravných položek a rezerv k úvěrům, a to o 26,8 % na 759 milionů Kč (k 30. 6. 2011: 631 milionů Kč). „V prvním pololetí tohoto roku jsme podle plánu pokračovali v otevírání nových poboček zejména s důrazem na dokončení franšízové obchodní sítě v menších městech pod značkou UniCredit Bank Expres, což se promítlo do plánovaného mírného nárůstu všeobecných provozních nákladů," dodává Paolo Iannone.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3