INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
ČSOB sází na osvědčený sektor a nabízí zajištěný fond Optimum Fund ČSOB Potravin a nápojů 1. Společným znakem firem zastoupených v portfoliu fondu je jejich velikost, globální působnost na světových trzích a fakt, že odhady poptávky po jejich produktech jsou více než optimistické. Fond Potravin a nápojů nabízí jedinečnou možnost, jak profitovat na zisku společností jako je Nestlé, Kraft Foods, Kellog´s, Coca-Cola, Anheuser-Busch Inbev nebo Heineken.

„V současné nestabilní době, která se vyznačuje kolísavostí akciových trhů, mají investoři zájem především o investice do společností, které jsou méně vystaveny působení hospodářského cyklu. Zajímají se o firmy, které mají slibnou prognózu budoucího vývoje a nabízejí rozumné a stabilní dividendy. A právě takové firmy se nachází ve fondu Potravin a nápojů," řekl Jan Barta, člen představenstva ČSOB Asset Management, a.s., investiční společnost a dodal: „Tyto společnosti mají velmi dobré hospodářské výsledky. I díky tomu je nově nabízený fond ideálním základem klientova portfolia."

Že se tomuto odvětví skutečně daří, dokládá porovnání s hlavním ukazatelem vývoje trhu akcií největších amerických firem – indexu S&P 500. „Za posledních 10 let přinesly investice do amerických firem odvětví potravin a nápojů mnohem vyšší výnos, než jaký vykázaly akcie indexu S&P 500. Přitom kolísavost akcií potravinářských a nápojových firem je mnohem nižší. Společnosti za dekádu zdvojnásobily svoji hodnotu, takřka v podobné výši byl navíc investor odměněn ve formě průběžně vyplácených dividend. Ukazuje se, že ačkoli krize v mnoha odvětvích stále pokračuje, výrobci nápojů a potravin se z ní již dávno otřepali. Jejich akcie pak rostou i díky nízkým úrokovým sazbám," uvedl Aleš Prandstetter, hlavní stratég ČSOB Asset Management, a.s., investiční společnost.

Klienti ČSOB, kteří mají o nákup fondu Potravin a nápojů zájem, mohou začít s minimální investicí 5 tisíc korun. Délka investice je stanovena na dobu trvání fondu, tedy na 5,5 roku.

Hodnota investice a příjem z ní mohou v čase kolísat. Vyplacená částka muže být v případě výběru před koncem doby trvání fondu vyšší nebo nižší než původně investovaná. Zajištění hodnoty vložené investice a výnosu se váže ke dni splatnosti (den odkoupení podílů od investorů) fondu s tím, že pokud nedojde ke splnění závazků protistran a vydavatelů (emitentů) dluhopisů držených v portfoliu fondu, vyplacená částka může být nižší než hodnota vložené investice.

Podrobné informace o zajištěných fondech včetně podstaty jejich zajištění naleznete na stránkách www.csob.cz, případně u svého bankéře.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3