INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Čtvrtý ročník výzkumu Nejlepší banka 2012 ovládla Komerční banka. Na základě porovnání více než 280 kritérií předběhla 20 konkurenčních bankovních domů. Klientsky nejpřívětivější bankou 2012 je, stejně jako loni, Poštovní spořitelna. Nejlepší pojišťovnou 2012 a zároveň Klientsky nejpřívětivější pojišťovnou 2012 se letos stala ING Životní pojišťovna. Ta vyhrála v konkurenci 25 pojišťoven, u nichž se sledovalo více než 130 kritérií.

Finanční ústavy se hodnotily jak z pohledu klienta, tak akcionáře. Sledovaly se cenové parametry a šíře produktové nabídky, dostupnost, komunikace a celkový přístup ke klientovi i hospodářské výsledky, které dokládají finanční stabilitu společnosti. Mezi bankami v součtu obou pohledů zvítězila Komerční banka. Výrazně pozitivních výsledků dosáhla zejména v oblastech výše úrokových sazeb, komunikace a v pohledu akcionáře.

„Letošní vítěz vykázal ve všech parametrech vyrovnané výsledky, k nejlepším patřil v akcionářském pohledu a nadprůměrně dobře si vedl v testech komunikace. Skutečnost, že tato banka současně nabízí jedno z nejširších portfolií produktů a služeb, není asi pro nikoho překvapením," upřesnila Radka Krůtová, analytička společnosti Datank, která výzkum provádí.

ING Životní pojišťovna zvítězila jak celkově, tak z pohledu klienta. Vůbec nejlepších výsledků dosáhla v mystery shoppingu, relativně vysoko se umístila i v podkategoriích komunikace a výše pojistného životního pojištění.

„Je důležité mít inteligentní systémy, neméně důležité ale je i jejich správné nastavení. Díky nim pak můžete nabízet zákazníkům opravdu individualizované služby a mít o nich lepší přehled. Ve chvíli, kdy operátor pracuje s takovým chytrým řešením, má daleko více času a možností soustředit své síly na zlepšení komunikace s klienty a osobní přístup," shrnul jeden z aspektů mystery testování Pavel Šiška, obchodní ředitel IBM Česká republika.

V samostatné kategorii Bankovní inovátor 2012 veřejnost v on-line hlasování vybrala Fio banku s jejím produktem Smartbanking. S bankovní aplikací vyvinutou pro tzv. chytré telefony, která vedle poskytnutí informací o účtu klientům umožňuje i aktivní operace, přišla Fio banka jako první na trhu. Vítězství smartbankingu potvrdilo trend nástupu chytrých technologií. Mezi nominacemi se často objevoval také bezkontaktní platební styk.

„České banky poměrně dlouho váhaly se zaváděním bezkontaktních plateb a také platebních aplikací na chytrých telefonech. Vítězství těchto novinek v Bankovním inovátoru ukazuje, že veřejnost má o tyto služby zájem. Zatímco první polovina roku byla přímo smrští při zavádění smartbankingu a v současnosti jej poskytuje již polovina tuzemských bank, v závěru roku budou klienti usilovně zjišťovat, která technologie bezkontaktních plateb bude pro ně nejzajímavější," domnívá se Zdeněk Tůma, poradce odpovědný za služby pro bankovnictví ze společnosti KPMG Česká republika.

Pojišťovacím inovátorem 2012 byla zvolena Allianz pojišťovna se speciálním životním pojištěním Pro ženy. To kromě pojištění závažných specificky ženských nemocí a operací zahrnuje také například pojištění zdravotních komplikací v těhotenství, během a po porodu včetně pojištění závažného zdravotního stavu narozeného dítěte.

V kategorii Cena novinářů pro nejoblíbenějšího finančního odborníka s výrazným náskokem již potřetí zvítězil analytik Raiffeisenbank Aleš Michl. Jeho finanční ústav bodoval rovněž v kategorii o Nejoblíbenějšího tiskového mluvčího, když první příčku obsadil Tomáš Kofroň. Zástupci médií posuzovali kandidáty z hlediska jejich dostupnosti a odbornosti.

VÝSLEDKY VÝZKUMU NEJLEPŠÍ BANKA 2012 A NEJLEPŠÍ POJIŠŤOVNA 2012

NEJLEPŠÍ BANKA 2012

1. Komerční banka

2. ČSOB

3. Česká spořitelna

KLIENTSKY NEJPŘÍVĚTIVĚJŠÍ BANKA 2012

1. Poštovní spořitelna

2. Zuno Bank

3. Komerční banka

BANKOVNÍ INOVÁTOR 2012

1. Fio banka - Smartbanking

2. Komerční banka - Bezkontaktní mobilní platba

3. Modrá pyramida stavební spořitelna - Rychloúvěr

NEJLEPŠÍ POJIŠŤOVNA 2012

1. ING Životní pojišťovna

2. Pojišťovna České spořitelny

3. Allianz

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3