INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále jen „ČPP") přichází s inovací úspěšného produktu pro majetkové a odpovědnostní pojištění občanů DOMEX. Pojištění nyní poskytuje širší pojistnou ochranu a přibylo k němu několik zajímavých připojištění. Novinkou je také Bonus za bezeškodní průběh, který pojišťovna u produktu zavádí. Za každý rok bez pojistné události získá klient 5% slevu, maximální výše bonusu může dosáhnout 30 %. ČPP navíc aktuálně nabízí zaváděcí slevu při uzavření smlouvy ve výši 40 %.

„Do základního rozsahu pojištění přibyla vichřice a krupobití, které jsou v posledních letech častou příčinou poškození nemovitého majetku," řekl Václav Hönig, ředitel úseku neživotního pojištění. V rozšířené variantě pojišťovna kryje poškození nebo zničení elektrospotřebičů a elektroniky způsobené přepětím nebo zkratem. Pojistit lze také zpětné vystoupení vody z odpadního potrubí, které ocení především majitelé bytů ve vícepodlažních domech. „Mysleli jsme i na majitele rodinných domků, kterým v případě poškození vodovodního potrubí na jejich pozemku pojišťovna prostřednictvím speciálního připojištění může uhradit případnou ztrátu vody," doplnil Hönig.

Jednou z nejzajímavějších novinek je připojištění zahradní architektury, které zahrnuje okrasné dřeviny, trávníkové koberce, víceleté okrasné rostliny nebo jezírka. V pojištění domácnosti byly navýšeny základní limity a pojišťovna nově uhradí například i náklady na pořízení nových dokladů, pojištění se také vztahuje na věci cizí, které jsou oprávněně užívané, například služební telefony nebo počítače.

Každému klientovi navíc ČPP nabízí při uzavření smlouvy slevu na pojistném ve výši 40 %. Další slevy na pojistném lze získat za zabezpečení bytu, zvolenou frekvencí placení nebo za propojištěnost v případě, že má klient u ČPP už sjednané jiné smlouvy. Pojišťovna nově zavádí Bonus za bezeškodní průběh. Za každý rok bez pojistné události získá klient 5% slevu, maximální výše bonusu je 30 %.

„Nabídku ve všech produktových skupinách, tedy i v majetkovém pojištění, u nás vždy vytváříme tak, aby maximálně vyhovovala potřebám našich klientů. Díky svým technickým parametrům se náš DOMEX řadí mezi nejprodávanější produkty majetkového pojištění na domácím trhu. Přestože trh v celkových číslech předepsaného pojistného stagnuje, ČPP se daří držet meziroční nárůst v občanském majetkovém pojištění na úrovni třiceti procent," uzavřel.

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je univerzální pojišťovnou, která nabízí svým klientům moderní produkty a komplexní pojistná řešení v oblasti životního i neživotního pojištění. Česká podnikatelská pojišťovna je třetím největším poskytovatelem povinného ručení na pojistném trhu v České republice. Společnost působí prostřednictvím 6 regionálních ředitelství, více než 70 poboček a 300 kanceláří na celém území ČR. Kompletní nabídka produktů je k dispozici na internetových stránkách www.cpp.cz. Telefonickým dotazům je vyhrazena klientská linka 841 444 555. ČPP předepsala v roce 2011 pojistné v celkové hodnotě 6,7 mld. Kč.

ČPP je součástí Vienna Insurance Group. Vienna Insurance Group, které agentura Standard & Poor´s udělila rating A+ (se stabilním výhledem), je nejlépe hodnocenou firmou hlavního indexu ATX Vídeňské burzy. Vienna Insurance Group se sídlem ve Vídni je jedním z předních pojišťovacích koncernů v zemích střední a východní Evropy. Mimo kmenového trhu v Rakousku je Vienna Insurance Group prostřednictvím podílu na pojišťovnách aktivní v Albánii, Bělorusku, Bulharsku, České republice, Černé Hoře, Estonsku, Gruzii, Chorvatsku, Lichtenštejnsku, Litvě, Lotyšsku, Maďarsku, Makedonii, Německu, Polsku, Rumunsku, Rusku, na Slovensku, v Srbsku, Turecku a na Ukrajině. Kromě toho existují pobočky Wiener Städtische Versicherung v Itálii a Slovinsku, jakož i pobočka Donau Versicherung v Itálii. Vienna Insurance Group je na rakouském trhu zastoupena Wiener Städtische Versicherung, Donau Versicherung a Sparkassen Versicherung.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3