Hypoteční banka prostřednictvím Virtuální pobočky za rok jejího fungování poskytla více než 800 konzultačních relací pro nové zájemce o hypoteční úvěr. Od svého spuštění jsou kapacity tohoto online kanálu téměř pravidelně plně zarezervovány. Největší zájem o videorozhovor s online bankéřem mají klienti během chladnějšího počasí, kdy jsou termíny rezervovány i na několik dnů předem.
"Ocenění naší Virtuální pobočky nás velice potěšilo, a to nejen proto, že potvrdilo naši pozici úspěšného inovátora hypotečního trhu, ale i proto, že jsme jej získali hned první rok po jejím spuštění. Těší nás však nejen samotné ocenění, ale zejména reálný zájem žadatelů o hypoteční úvěr o služby Virtuální pobočky a její vysoká vytíženost," uvedl Jan Sadil, generální ředitel a předseda představenstva Hypoteční banky. „Virtuální pobočka je místo, kde mohou zájemci o hypoteční úvěr probrat možnosti financování bydlení se speciálně vyškoleným hypotečním specialistou. Navíc v čase, který jim vyhovuje a z pohodlí svého domova," dodal.
Kvalitu projektu Hypoteční banky předznamenalo již zařazení Virtuální pobočky mezi deset nejlepších projektů, které ze shortlistu IEA vybíral server TyInterenty.cz. V soutěži se Virtuální pobočka utkala v kategorii Bankovnictví, pojišťovnictví, finance s 12 dalšími projekty a v celkovém hodnocení veřejnosti i poroty nakonec získala druhý nejvyšší počet bodů.
Služby Virtuální pobočky jsou k dispozici všem zájemcům o hypoteční úvěr a to ve všechny pracovní dny od 16 do 21 hodin. Klienti si mohou sjednat schůzku v čase, který jim nejlépe vyhovuje a vše řešit prostřednictvím Internetu z pohodlí vlastního domova. K dispozici je jim tým speciálně vyškolených hypotečních specialistů a připojení probíhá přes zabezpečenou webovou aplikaci.
(tz)