Vykázaný a udržitelný čistý zisk dosáhl 11,5 mld. Kč, resp. 11,4 mld. Kč (obojí meziročně +29 %), udržitelná rentabilita vlastního kapitálu (ROE) vzrostla na 23,3 % (meziročně +4,5 pb), čistý úrokový výnos vzrostl na 18,9 mld. Kč (meziročně +2 %), provozní náklady mírně klesly na 11,4 mld. Kč (meziročně -1 %), úvěrové portfolio vzrostlo na 473,6 mld. Kč (meziročně +11 %). Objem vkladů vzrostl na 626,7 mld. Kč (meziročně +5 %). Italské dluhopisy prodány v plné výši v září 2012, žádná expozice vůči zemím jižní Evropy. Ukazatel nákladů na úvěrové riziko téměř nezměněn na 0,27 pb (meziročně +0,01 pb). Ukazatel kapitálu Tier 1 činil 12,5 %. V rámci aktualizované strategie „KBC 2013 and beyond“ bude vytvořena nová obchodní jednotka Česká republika a generální ředitel ČSOB Pavel Kavánek byl jmenován členem Výkonného výboru KBC Group.
Pavel Kavánek, generální ředitel a předseda představenstva ČSOB, k výsledkům uvedl:
„Mám radost z výsledku 11,5 miliardy korun za letošních devět měsíců. V „nerostoucím“ ekonomickém prostředí jsme dokázali růst v objemech firemních úvěrů a rovněž hypoték. Čisté úrokové výnosy rostly i přes pokles úrokových marží. Zároveň jsme provozní náklady udrželi zhruba na úrovni z minulého roku ve výši 11,4 miliardy korun.“
Všechny údaje v této tiskové zprávě jsou konsolidované, neauditované a byly sestaveny podle EU IFRS. Tato tisková zpráva zobrazuje položky výkazu zisku a ztráty za rok 2011 reklasifikované podle aktuální účetní metodiky, aby byla zajištěna srovnatelnost finančních výkazů podle EU IFRS v čase.
Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.