INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Za první tři čtvrtletí letošního roku vydala GE Money Bank o 31 % kreditních karet více než loni. Celkově jich je mezi klienty banky 250 tisíc, svou kreditku tak vlastní již asi každý čtvrtý. Stále větší oblibu si získávají také díky věrnostnímu programu bene+, který vrací klientům při nákupu u partnerů programu až 25 % z útraty zpět a 1 % z každé transakce kdekoliv jinde. Navýšení odměny na 5 % po dobu čtyř měsíců je předvánočním bonusem pro všechny, kteří si kreditní kartu MoneyCard Plus pořídí do konce roku.

„Zájem o kreditní karty se každoročně v posledním čtvrtletí zvyšuje. V minulém roce jsme jich v tomto období poskytli téměř o 60 % více, než byl průměr předchozích čtvrtletí. Letos očekáváme, že bude situace obdobná," uvedl Viktor Houška, senior manažer úvěrových produktů GE Money Bank. „Vyšší zájem o kreditní karty ke konci roku je dán hlavně vánočními nákupy. Souvisí však také s tím, že zákazníkům umožňujeme při nich ušetřit prostřednictvím věrnostního programu bene+. Naši klienti jej čím dál častěji využívají, v síti partnerů programu letos utratili o 100 % více než loni. Počet partnerů jsme v letošním roce zdvojnásobili, takže pokrývá již 1000 obchodních míst," dodal.

Program bene+ je unikátní v tom, že klient získá slevu přímo na kartu a nemusí se o ni nikde hlásit. Je mu automaticky připsána každý měsíc na kartový účet. Při nákupech kreditní kartou u partnerů programu, mezi nimiž nechybí např. Agip, Datart, Kika, BENU Lékárna, eiffel optic apod., získají klienti až 10 % z útraty zpět, v programu gold bene+ dokonce až 25 %. Z nákupů kdekoli jinde, včetně internetu nebo zahraničí, dostanou zpět 1 %. U karet MoneyCard Plus vydaných od září do konce roku 2012 získají klienti čtyři měsíce odměnu minimálně ve výši 5 %, respektive až 250 Kč měsíčně. Celkem tak mohou ušetřit 1000 korun, například na vánoční nákupy nebo následné výprodeje.

Zažádat o kreditní kartu MoneyCard Plus lze jednoduše přes internet, telefonicky nebo prostřednictvím bankomatu. Na kterékoli pobočce GE Money Bank mohou navíc zájemci svou kreditní kartu získat na počkání. Více informací je k dispozici na stránkách www.gemoney.cz.

Vánoční soutěž o 25 x 50 tisíc

Od pondělí 5. listopadu až do 9. prosince mohou klienti hrát ve vánoční soutěži s bene+ o ceny za 50 000 Kč. Každý týden získá 5 výherců od všech 23 partnerů programu ceny v hodnotě 2000 Kč a k tomu 4000 Kč od GE Money Bank. Stačí nakoupit u libovolného partnera bene+, zaplatit jakoukoli kartou GE Money Bank a vyplnit soutěžní formulář na www.beneplus.cz nebo zaslat SMS ve tvaru BENE JMENO,PRIJMENI,ROKNAROZENI na číslo 900 30 04.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3