INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Projekce reklamního sdělení, která přesně sleduje vaši chůzi. Interaktivní obrazovky, které se mění, když kolem nich procházíte. Reklamní formáty se skvělou efektivitou, které byly ještě nedávno dostupné jen pro marketingové rozpočty velkých společností. Jenže nový ceník služeb společnosti 3dsense naznačuje, že letošní rok na ně dosáhnou i malé a střední firmy – cena interaktivní reklamy klesá na úroveň např. tiskové inzerce.

3dsense začínal jako studentský start-up při ČVUT v Praze. Do povědomí odborné veřejnosti vstoupil především jako první český průkopník kinect marketingu – tedy kombinace videoprojekce, která dokáže prostřednictvím senzorového zařízení Kinect od Microsoftu interagovat s pohyby lidského těla. Projekt díky vysoké poptávce velmi rychle vstoupil do komerční sféry a v letošním roce za sebou má již celou řadu prestižních realizací – prostor Aeroport na Mezinárodním filmovém festivalu v Karlových Varech nebo mezinárodní výstavu Labyrint of Senses v rakouském Linzi.

Právě pro letošní vánoční kampaně přináší 3dsense možnost zajímavého osvěžení – rozhodl se totiž prorazit jako alternativa běžných reklamních formátů.

"Cílem našeho snažení bylo nabídnout takové formáty, které budou mít vysokou účinnost a zároveň nebudou nad možnosti běžného marketingového rozpočtu," uvedl Jan Hrdlička, jednatel společnosti. „Do portfolia tak zařazujeme dva nové readymade formáty interaktivní reklamy, které díky tomu můžeme časově neomezenou licenci na provoz poskytnout již za cenu kolem 45 000 korun." Oproti předchozím rokům, kdy se každý projekt dělal zadavateli na míru, to je příjemná změna.

Konkrétně se jedná o projekci reklamního sdělení, které v reálném čase sleduje kroky kolemjdoucích (tzv. follow-up) nebo videoprezentaci promítanou na stěnu či LCD panel s možností ovládání pohybem těla. V obou případech se jedná o formáty, které mají několikanásobně vyšší efektivitu, než jejich statické či neinteraktivní formy. Konkrétně u follow-up reklamy stoupá počet shlédnutí k neuvěřitelným 88 %, gestikou ovládané videoprezentace pak mají zhruba čtyřikrát větší zapamatovatelnost než běžné. Díky Kinectu je navíc možné každou z kampaní přesně vyhodnotit – zadavatel získá data, jak dlouho se pasanti před jeho sdělením zastavili, případně kolik jich prošlo kolem.

Instalace zařízení v závislosti na prostředí probíhá v řádech dní.

"Do běžné výlohy lze celou sestavu, tvořenou počítačem, projektorem a Kinectem nainstalovat během cca dvou dnů." Hardware je možné pronajmout anebo koupit přímo od 3dsense, praktičtější je však nákup vlastního zařízení.

Jan Hrdlička věří, že právě letošní Vánoce budou rokem nula pro kinectový marketing.

"Věříme, že formát má potenciál pro masové rozšíření a naším cílem je dostat kinectem ovládanou reklamu do běžných propagačních formátů v marketingovém mixu českých společností," uzavřel.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3