INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Téměř 80 % Čechů si uvědomuje, že bez dobré orientace ve finančním světě se v každodenním životě neobejdou. Své znalosti v oblasti financí přitom sami považují za průměrné. Nejvíce si věří v oblasti všeobecného přehledu (57,3 %) a IT problematice (56,2 %). Osobní finance jsou až třetí (53,5 %). Většina lidí si sice uvědomuje, že pro dobré finanční zdraví musí sama něco udělat, ale další vzdělání v oblasti financí přesto odmítá. Proto se Era rozhodla v rámci nového projektu „Počítáme s vámi" tento mýtus ze společnosti vymýtit.

Era pokračuje v projektu na podporu finanční gramotnostiHlavním cílem je srozumitelně ukázat danou finanční problematiku na jednotlivých životních situacích. Jednotlivé díly se neomezují jen na bankovní či pojišťovací produkty a služby. Naopak sledují hlavně situace, při kterých lidé často víc než rozumem uvažují srdcem – plánování svatby, narození miminka, vypořádání pozůstalosti atd. „Každý díl přitom ústí v různá řešení, případně poukazuje na jejich výhodnost, a dává obecně platná doporučení," říká Jan Doubek, ředitel klientské komunikace Ery a dodává: „Důležité je, aby si lidé dokázali představit, jaké mají možnosti a tyto nově získané znalost pak uměli snadno uplatnit v běžném životě,"

 

Aby byl dopad projektu „Počítáme s vámi" co nejkomplexnější, Era navázala spolupráci s Českou televizí, Českým rozhlasem a deníkem Blesk. Denně bude ve všech typech médií rozebíráno totožné téma, přičemž vzájemné výstupy se budou doplňovat.

 

Základním kamenem projektu je vzdělávací miniseriál připravený pro Českou televizi. V patnácti dílech provede moderátor pořadu společně s odborníky z oblasti financí a psychologie diváky jednotlivými životními situacemi, upozorní na chyby a nabídne správná řešení. „Každý televizní díl také obsahuje anketu mezi širokou veřejností, která dává základní obrázek toho, jak Češi přistupují k penězům a jak s nimi zacházejí," dodává Jan Doubek. Seriál startuje na programu ČT 1 v pondělí 11. března a poběží každý všední den vždy od 17.55 hod.

 

Od 11. března 2013 projekt startuje také na stránkách deníku Blesk a na vlnách Českého rozhlasu 1 - Radiožurnálu, kde se každý všední den budou moci posluchači pravidelně ve 14:20 seznámit s jednotlivými doporučeními zvyšujícími jejich finanční gramotnost. „Hlavním úkolem Radiožurnálu je nejen poskytovat aktuální zpravodajství, ale tuto již samozřejmou službu veřejnosti doplňovat také šířením užitečných informací," říká Jan Pokorný, šéfredaktor Radiožurnálu a dodává: „Projekt Počítáme s vámi je tou správnou příležitostí, jak toho dosáhnout."

 

Obdobnou ambici, tedy vzdělávat své čtenáře, potvrzuje i ředitel obsahu deníku Blesk Radek Lain: „Vztah k penězům a zacházení s nimi je pro čtenáře deníku Blesk naprosto zásadní a aktuální téma. Problematice šetření se na stránkách našeho deníku věnujeme pravidelně, tento projekt navíc absolutně naplňuje naší novou koncepci, kterou podporujeme sloganem Blesk – Nejdůležitější noviny pro snadnější život."

 

Komunikace projektu bude podpořena také na facebookových stránkách Ery a jejím oficiálním profilu na Facebooku. Kampaň pro Eru a mediální partnery připravuje agentura Bison&Rose.

 

Era jde cestou zjednodušování produktové nabídky a maximálně se zaměřuje na požadavky dnešního klienta. Jejím cílem je poskytnout srozumitelné, praktické, dostupné a funkční služby, které se bez ostatních zbytečností přizpůsobí potřebám zákazníků.

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3