INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Většina Čechů si myslí, že banky by měly svým klientům poskytovat některé služby zcela zadarmo. Vyplynulo to z nedávného průzkumu online banky ZUNO. Celkem 73 % dotázaných uvedlo, že banky by neměly vybírat poplatky za všechny nabízené služby, některé by měly být zdarma. Lidé by také od bank uvítali rychlejší vyřizování jejich požadavků, nejlépe online. Chození do banky je pro 34 % Čechů retro.

Průzkum také zjistil, že 40 % Čechů otravuje zdlouhavá byrokracie a papírování při každé změně, kterou chtějí v bankách provést. Obtěžuje je také nesrozumitelný bankovní jazyk, kterým s nimi banky hovoří. Takové chování dnes lidé považují za relikt minulosti.

„Naše nová kampaň Retro je super, ale ne v bankovnictví poukazuje na některé retro věci a způsoby v bankovnictví. Je zajímavé, že mnohé z nich potvrdil i průzkum provedený v České republice a na Slovensku,“ řekla Alina Agurida, která průzkum v ZUNO vedla. „V době, kdy se vše dá vyřídit online, lidé už považují placení za služby, které lze vyřídit jedním klikem, jako retro.“

I když lze Čechy považovat za poměrně konzervativní bankovní klienty, neznamená to, že by nepřivítali pokrok v bankovních službách. Mají rádi věci, které jsou retro, zejména hudbu, oblékání nebo design. V případě bankovních služeb to však neplatí.

Právě online banka ZUNO je alternativou k tradičním „retro“ bankám. Nabízí nulové nebo velmi nízké poplatky a je dostupná na internetu nebo prostřednictvím mobilního bankovnictví. Klienti si mohou vše zařídit online 24 hodin denně a 7 dní v týdnu.

“Jednoduše řečeno, koncept smartbankingu pro 21. století bez složitých kroků může učinit podle 51 procent českých respondentů život snazší, kvalitnější a příjemnější,” dodala Alina Agurida.

(tz)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Průzkum provedla agentura Perfect Crowd v červnu 2013 na vzorku 500 respondentů z České republiky.

 

Online banka ZUNO patří do skupiny Raiffeisen Bank International. Českým klientům nabízí ÚČET ve 4 různých měnách, ÚČET PLUS, SPOŘENÍ, SPOŘENÍ PLUS, VKLAD, PŮJČKU, PŮJČKU PLUS, povolené přečerpání na účtu REZERVA, bezkontaktní KREDITKU, refinancovací a konsolidační řešení spolu s mobilní aplikací pro iOS a Android. Všechny služby je možné spravovat přes internet. ZUNO sází na jednoduchost, nulové nebo velmi nízké poplatky a otevřenou komunikaci s klientem prostřednictvím e-mailu, kontaktního centra, online chatu, sociálních sítí Facebook a Twitter a dalších moderních způsobů komunikace.

Další informace o českém zastoupení ZUNO BANK AG naleznete na www.zuno.cz

ZUNO - Less bank, more life

Kontakt pro média

Lukas Tomis

PR Manager pro Česko a Slovensko

M: +420 775 86 69 36

E: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

 

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3