INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Životní pojištění ING Smart v současnosti nabízí připojištění pro nejširší škálu závažných onemocnění na trhu – celkem pro 67 diagnóz. Nyní je novinkou také možnost připojištění pro všechny tři stupně invalidity, pojišťovna dále zavedla i věrnostní bonus. Díky své flexibilitě si nejpopulárnější produkt ING Životní pojišťovny sjednalo již 70 tisíc Čechů.

Inovace ING Smart nyní ještě lépe pokrývají možná rizika, která jsou pro klienty skutečně důležitá. „Sledovat potřeby klientů a na jejich základě zlepšovat služby i produkty je důležité pro jakýkoliv obor, pro oblast životního pojištění je to ovšem klíčové. Každý klient je jiný, má odlišný životní styl, je vystaven různým rizikům a tudíž má odlišnou představu o účelu životního pojištění. Základní myšlenkou ING Smart je proto poskytovat životní pojištění co nejvíce flexibilní. Každý rok tak přicházíme s novinkami, v nichž se odráží právě přání našich klientů,“ uvedla Helena Lazosová, ředitelka produktového vývoje a marketingu ING Životní pojišťovny. Základním účelem životního pojištění je chránit pojištěného před finanční tísní, která může vzniknout v souvislosti s nepředvídanými událostmi. ING Životní pojišťovna vylepšuje produkty pravidelně a letošní inovace se v rámci ING Smart zaměřují na oblasti související jak se zdravotními, tak pracovními riziky.

Připojištění pro tři stupně invalidity

Unikátní změnou ING Smart je možnost sjednat si připojištění všech tří stupňů invalidity. Původně životní pojišťovny umožňovaly pouze pojištění pro případ invalidity 3. stupně. ING Životní pojišťovna nyní nabízí možnost pojištění všech stupňů invalidity (1. – 3. stupně). V případě invalidity s diagnózou terminálního onemocnění nebo kvadruplegie, tedy ochrnutí všech čtyř končetin, navíc poskytuje progresi výplaty na 150 % pojistné částky. Připojištění zproštění od placení lze nově rozšířit o možnost sjednání renty, která klientovi umožní i nadále platit např. penzijní připojištění a zachovat si tak výši cílové naspořené částky. 

Připojištění pracovní neschopnosti nově s bonusem

Dlouhodobější nemoc nebo úraz mohou způsobit nezanedbatelný výpadek příjmů. ING Smart umožňuje toto riziko zmírnit prostřednictvím připojištění pracovní neschopnosti. Novinkou je zavedení bonusu pro klienty, kteří včas nahlásí svou pojistnou událost, a to ve výši 25 % ze sjednané pojistné částky za prvních 28 dní.

Odměna pro věrné klienty

ING Životní pojišťovna odměňuje své dlouhodobé klienty a vedle pravidelných produktových vylepšení jim nově přináší také bonus za věrnost. V rámci věrnostního programu jim za každých deset let bez pojistné události vrátí 10 % pojistného, které zaplatí na připojištěních.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3