INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Víc než dvě třetiny lidí, kteří mají platební karty, jim dávají přednost před hotovostí. Majitelé bezkontaktních platebních karet zpravidla nezadávají PIN. Rychlost a snadnou obsluhu oceňují jako největší přednost. Vyplynulo to z nového průzkumu společnosti MasterCard®, jedničky v inteligentních, pohodlných a bezpečných platbách.

Průzkum Master Index se již tradičně zabýval přístupem majitelů platebních karet k různým formám placení. Mimo jiné z něj vyplynulo, že celých 69 % držitelů karet upřednostňuje možnost platit kartou před hotovostními platbami.

„Z výsledků průzkumu vyplývá, že lidé si velmi dobře uvědomují hlavní výhody bezkontaktního placení, kterými jsou především rychlost a bezpečnost. Téměř 70 % držitelů bezkontaktních platebních karet oceňuje, že u částek do 500 Kč není nutné zadávat PIN. Svou kartu držitelé při bezkontaktním placení nedávají z ruky, a proto ji mají neustále pod kontrolou,“ řekl Richard Walitza, ředitel pro rozvoj mobilních plateb ainovací společnosti MasterCard Europe pro Českou republiku a Slovensko.

„Bezkontaktní technologie PayPass je natolik flexibilní, že je možné ji aplikovat nejen do standardních karet, ale také do mobilního telefonu, hodinek, přívěsků na klíče nebo samolepek. Ty mohou jejich majitelé nalepit na jakýkoli předmět, který nosí neustále při sobě, třeba mobilní telefon. Získají tak možnost bezkontaktně platit, aniž by museli nosit klasickou platební kartu neustále s sebou,“ doplnil Richard Walitza.

Nejčastěji platí lidé kartou za jídlo a oblečení

Celých 47 % lidí využívá kartu k placení dvakrát až třikrát týdně, 16 % lidí pak platí kartou dokonce denně. Nejčastějším zbožím, za které platí kartou, uváděli respondenti průzkumu Master Index jídlo a oblečení. Na prvním místě je zmínilo celých 67 % lidí. Následují platby na benzinových stanicích a online nákupy. V budoucnu projevili respondenti největší zájem hradit platební kartou poplatky u lékaře, na poštách nebo ve veřejných institucích.

Průzkum provedla společnost g82, s.r.o.,říjen 2013 a N = 1003 respondentů.

O společnosti MasterCard

MasterCard(NYSE: MA),www.mastercard.com, jednička v inteligentních, pohodlných a bezpečných platbách. Zajišťuje fungování nejrychlejší procesní sítě platebních transakcí na světě. Propojuje uživatele, finanční instituce, firmy, vlády a společnosti ve více než 210 zemích a územích. Produkty a řešení MasterCard dělají každodenní obchodní aktivity – jako nakupování, cestování, řízení byznysu a financí – jednodušší, bezpečnější a efektivnější pro každého. Následujte nás na Twitteru @mastercardnews, diskutujte s námi naThe Heart of Commerce Blogaodebírejtenaše novinky.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3