INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Online banka ZUNO patřící do skupiny Raiffeisen Bank International získala za 3 roky působení na českém a slovenském trhu celkově 200 000 klientů. Průměrný zákazník má 37 let a na účtu má necelých deset tisíc korun. Obvyklý klient ZUNO si většinou půjčuje částku okolo 133 000 Kč a povolený limit přečerpání na kreditní kartě si stanovuje na 58 700 Kč.

 

Klienti ZUNO se za dobu existence banky více než 600 000krát spojili s kontaktním centrem, a to přes telefon, email, online chat, či sociální média jako Facebook a Twitter. Například nejdelší telefonát trval 2 hodiny a případ byl nakonec vyřešený ke klientově plné spokojenosti.

Mezi vlajkové produkty online banky patří mobilní aplikace ZUNO Mobile Banking pro chytré telefony s operačními systémy iOS a Android, do konce roku 2013 si ji stáhlo téměř 60 000 lidí, z nichž více než 60 procent je aktivními klienty. Mezi nejčastěji vykonávané operace prostřednictvím této mobilní aplikace patří převod peněz mezi vlastními účty, domácí platby a změny limitu na platebních kartách.

„Myslím si, že získat 200 000 klientů na českém a slovenském trhu je významným úspěchem pro online banku, která funguje bez fyzických poboček. Naše cíle, zejména v Česku, jsou však ještě vyšší a my jsme připraveni jich dosáhnout co nejdříve,“ říká Oyvind Oanes, generální ředitel ZUNO pro Česko a Slovensko a dodává: „Rozhodně se snažíme o to, abychom se stali svěží a silnou alternativou všech tradičních retro bank, které působí v obou zemích.“

„Jasně jsme definovali strategii na následující 3 roky a věřím, že jejím naplněním se rok 2014 stane vůbec tím nejúspěšnějším v dosavadní historii banky,“ dodal Peter Lakata, ředitel ZUNO Česká republika. „Budeme podporovat dlouhodobé plány na českém trhu a půjdeme stále cestou poctivé nabídky založené na transparentnosti a atraktivních produktech bez nesmyslných poplatků a skrytých podmínek.“

Už od začátku bylo ZUNO velmi aktivní na sociálních sítích včetně online blogu. Doteď získalo 10 000 fanoušků v Česku a 17 000 fanoušků na Slovensku. Mimo jiné v minulém roce ZUNO svým klientům představilo spotřebitelský úvěr, obohacený o refinancování s garancí nejvýhodnější nabídky na trhu a bezkontaktní debetní karty.

Mezi další úspěchy patří například získání členství v České bankovní asociaci. Dále online banka ZUNO zvítězila v mezinárodní soutěži 2013 BAI - Finacle Global Banking Innovations Awards v kategorii zaměřené na zlepšování interních procesů a na lokální úrovni obhájila 2. místo v soutěži Nejlepší banka roku 2013 v kategorii Klientsky nejpřívětivější banka v České republice.

Na Slovensku ZUNO posbírala celkem 3 ocenění (v kategoriích Bankovní účty a Internetové bankovnictví) v soutěži finančních produktů Zlatá minca 2013.

Online banka ZUNO zahájila svou činnost v roce 2010 na Slovensku, po kterém následovala v polovině roku 2011 Česká republika. Patří mezi vůbec první online banky působící v regionu střední a východní Evropy. Během 3 let se ze start-up společnosti stala online banka s 200 000 klienty nabízející široké produktové portfolio (běžný účet s debetní kartou, spořicí účet, online půjčka a refinancování, kreditní karta nebo kontokorent). Nekonveční značka zaměřená na jednoduchost dle motta Less bank, more life.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3