INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Které z finančních produktů na trhu jsou nejlepší a kdo udává trend, každoročně prozrazuje anketa Zlatá koruna. Finanční akademie složená vedle finančníků i z novinářů, akademiků a podnikatelů znovu potvrdila, že v kategorii penzijních fondů má Penzijní společnost České pojišťovny silnou pozici. Po roce si tak PSČP opět odnáší stříbrnou trofej.

„Úspěch v soutěži Zlatá koruna je pro nás potvrzením skutečnosti, že naše nabídka a servis jsou odbornou veřejností respektovány. Jsme největší penzijní společnost, snažíme se trh kultivovat a přinášet na něj nové poznatky a zlepšení,“ říká Martin Pšaidl, ředitel pro obchod a marketing PSČP.

Penzijní společnost ČP ve všech fondech druhého i třetího pilíře nyní eviduje více než 1,3 milionu klientů, z toho více než čtvrt milionu přispívá na penzi také zaměstnavatel. V Transformovaném fondu za loňský rok připsal zhodnocení 2,1 % p.a. Celkový objem aktiv spravovaných PSČP vloni překročil hranici 80 miliard Kč.

Zlatá koruna je soutěž, v níž se od roku 2003 hodnotí finanční produkty na českém trhu. Produkty jsou rozděleny do 15 kategorií a zahrnují veškeré produkty z oblasti bankovnictví, pojišťovnictví a ostatních finančních služeb, které jsou určeny tzv. retailovým zákazníkům. Kromě odborníků sdružených ve Finanční akademii hodnotí v soutěži Zlatá koruna v samostatné anketě finanční produkty také široká veřejnost.

Penzijní společnost České pojišťovny je svým klientům stabilním partnerem již dvacet let a patří mezi často oceňované finanční instituce na českém trhu. Na stupně vítězů si její zástupci pravidelně chodí pro ceny v soutěžích Banka roku, Zlatý měšec a Czech TOP 100.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3