Které z finančních produktů na trhu jsou nejlepší a kdo udává trend, každoročně prozrazuje anketa Zlatá koruna. Finanční akademie složená vedle finančníků i z novinářů, akademiků a podnikatelů znovu potvrdila, že v kategorii penzijních fondů má Penzijní společnost České pojišťovny silnou pozici. Po roce si tak PSČP opět odnáší stříbrnou trofej.
„Úspěch v soutěži Zlatá koruna je pro nás potvrzením skutečnosti, že naše nabídka a servis jsou odbornou veřejností respektovány. Jsme největší penzijní společnost, snažíme se trh kultivovat a přinášet na něj nové poznatky a zlepšení,“ říká Martin Pšaidl, ředitel pro obchod a marketing PSČP.
Penzijní společnost ČP ve všech fondech druhého i třetího pilíře nyní eviduje více než 1,3 milionu klientů, z toho více než čtvrt milionu přispívá na penzi také zaměstnavatel. V Transformovaném fondu za loňský rok připsal zhodnocení 2,1 % p.a. Celkový objem aktiv spravovaných PSČP vloni překročil hranici 80 miliard Kč.
Zlatá koruna je soutěž, v níž se od roku 2003 hodnotí finanční produkty na českém trhu. Produkty jsou rozděleny do 15 kategorií a zahrnují veškeré produkty z oblasti bankovnictví, pojišťovnictví a ostatních finančních služeb, které jsou určeny tzv. retailovým zákazníkům. Kromě odborníků sdružených ve Finanční akademii hodnotí v soutěži Zlatá koruna v samostatné anketě finanční produkty také široká veřejnost.
Penzijní společnost České pojišťovny je svým klientům stabilním partnerem již dvacet let a patří mezi často oceňované finanční instituce na českém trhu. Na stupně vítězů si její zástupci pravidelně chodí pro ceny v soutěžích Banka roku, Zlatý měšec a Czech TOP 100.
(tz)